Mr. President™ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har et lite program med infomasjon som har musikk. Man startet opp programmet og så er det bare tekst og musikk, ikke mer. Hvordan kan jeg gjøre om den musikken til .mp3 isteden for å starte programmet opp hver gang jeg vil høre på musikken? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det er ikke alltid hverken lettvint eller for den saks skyld mulig, det kommer helt ann på hvilket format lydfilene er i eller om det er hele filer og ikke bare fragmenter som settes sammen i et eget program. Hvis du finner ut hvilket format filene evt har så er det stort sett bare å søke opp et egnet konverteringsprogram på nettet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Klarte å gjøre det. Det jeg gjorde var å aktivere inspillingsenheten Stereo Miks, deretter brukte jeg camtasia til å recorde (endret innspillingsenheten i camtasi innstillingene til Stereo Miks) mens programmet var på (for at det skal komme lyd må lyden på maskinen var slått på). Jeg åpnet videofilen i Premiere Pro CS5, fjernet videon og klippet ut det som ikke skulle være med på videon som steder i videon det ikke var lyd og der sangen startet på nytt. La ut videon på youtube, da puttet jeg bilde til musikken isteden for å ikke ha noe. YouTube Link: Endret 12. september 2010 av xDestiny10x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå