Orbitron Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei, lurer på hvordan luften beveger seg på et ATI 5850 Toxic.. Har en vifte forran skjermkortene (har 2stk) men lurer på om jeg bare blåser varm luft tilbake.. Skjermkortet trekker luft inn underifra, og blåser ut.. hvor? 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg vil tro at det er som de fleste andre nyere skjermkort og blåser hoveddelen av varmlufta ut gjennom grillene bak på kortet. Noe luft vil antagelig komme ut rundt kortet også samt at oversiden av kortet genererer endel varme. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Å derfor er det viktig med god airflow i kabinettet, grunnet varmen rundt å oppå skjermkortet Lenke til kommentar
Orbitron Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Har 15 vifter i pcen;) så airflow er ikke mitt store problem Lurte bare på om den blåste luften til høyre(når man ser inn i pcen) har en vifte der, som blåser inn i kortene.. så lurte jeg på om jeg blåste luften tilbake, men når du sier det så har jeg vel egentlig merket mes luft ut bake på kortene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå