SantaCruz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei, Har problemer med en helt ny 40'' Samsung UE40C8705XXE (8-serie). Først og fremst slutter fjernkontrollen å fungere 10-15 min etter at jeg har skrudd på TV'n. Panelet på selve tv'n fungerer heller ikke, må dra ut kontakten for å skru av tv'n. Samme skjer når jeg da setter inn kontakten og skrur på tv igjen. Har byttet batterier i fjernkontrollen, mistenker at problemene ligger i TV'n siden panelet også slutter å fungere. Noen som har lignende erfaringer og kan hjelpe? Problemet oppstår også ved bruk av tilkoblet PC, PS3 osv... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Er dette så mye å lure på? Når du har testet alle de åpenbare alternativene, er det bare å få sendt jævelskapen på rep. Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Litt kjipt å sende TVen fra seg før det er helt nødvendig.. Fjernkontrollen kan du sjekke ved å peke den mot et kamera (f.eks på mobilen) og trykke på en tilfeldig knapp. De infrarøde stålene skal da vise på kameraets skjerm. Hvis du bruker HDMI kan du prøve en annen kabel. HDMI gir blandt annet muligheter for ekstern styring av nøkkelfunksjoner. Det kan muligens være en defekt i kabel (eller kilde) som lager krøll. Du bør også oppdatere TVen med siste firmware. Instruksjon på dette og selve filen du trenger finner du på Samsungs hjemmesider. Om dette ikke gir resultater og TVen faktisk er en ...05XXE-modell (nordisk modell) kan du kontakte Samsungs prestisje-service vor veiledning og evt service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå