RogueAlien Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Dette er vel litt offtopic men jeg må bare vite hva dere synes. Hva synes du om en kokk med langt hår? Er det greit så lenge han/hun bruker hårnett eller burde en kokk ha minst mulig hår på hodet og ansikt? Jeg går kokkeskolen selv og har langt hår men lurer på om det vil skape problemer for meg. Jeg er mann og hard-rocker å det og gå med noe "vanlig" frisyre er noe jeg kvier meg veldig for da jeg er veldig glad i rockestilen min. Jeg har vurdert mohawk (Mr.T-stil, ikke beckham-stil! ) eller Elvis-sveis. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 hårnett evt flette bak så er det vell ikke noe problem. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan jo gå for hestehale. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jobber som kokk selv, og det varierer fra sted til sted. Så lenge du er bevisst på problemene langt hår medfører og gjør noe for å forhindre dette (dvs. flette / hestehale / prinsesse Leia-smultringer + hatt / hårnett), så skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 jeg syntes ikke hestehale er bra nok.da er flette er bedre for det hindrer mere hår i å falle. jeg kan røyte selv om jeg bare har hestehale Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Ok takk for svar! Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du tror vel ikke alle kvinnelige kokker klipper seg kort? Akkurat.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå