Gå til innhold

Nyklippet hår, angrer sykt, hjelp med ideer


Anbefalte innlegg

tusen takk for informasjon, jeg vurderer å klippe på nytt, men vet ikke helt hvor lenge jeg bør vente ..

 

http://i55.tinypic.com/adnbsh.jpg

 

http://i51.tinypic.com/2imb6rp.jpg

 

alt er så tynt at det ser ut som at det er noen få spikes som er oppe, men hmmm,

 

noen som har ide på hvordan jeg kan forme ned frisyre? like justinbieber eller lignenes?

Håper ikke de damene på bildene var de som var så evig bra... For det er langt i fra det beste jeg har satt av damer i byen jeg bor i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klipper du på nytt for fort, så kan du ende opp med enda verre resultat.

Har blitt skamklippt en gang av en frisør og jeg sa klart ifra om at dette var for jævlig og nektet å betale, dro så hjem og barberte av resten av håret , noe som ikke er noe stress for oss menn.

Resultatet var en kraftig og fin hårvekst etterpå.

 

Men antar noen jenter forguder håret sitt såpass mye at man gjør hva som helst, eneste jeg kan komme på i farten som kan hjelpe deg er Extensions.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Vær glad for at du har asiatisk hår og at ditt er rett. Asiatisk hår er 50% tykkere enn europeisk så du kan gjøre ganske mye med det uten at det tar skade. :)

Frisøren klipte det vel opp eller tynnet det ut litt for mye.

Hvis du synes det ligger for flatt så bruk litt hårspray på røttene så får du litt volum.

Bare la det vokse ut igjen å starte på nytt hvis du ikke er fornøyd.

 

OT: Svært så mange gretne motenazister det er her på forumet.

Det er vel helt greit å si hva man mener om en stil men å begynne å si at en frisyre eller klær er "stygt" eller "drar lite jenter" er bare dumt og ikke bedre enn å kalle noen for feit, spinkel eller lignende.

Spesielt hvis man er godt voksen å prøver å hakke på en 16 åring.

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar

Jeg slettet en rekke off topic innlegg her.

 

Husk at trådstarter ber om råd for å få håret til å se mest mulig likt ut som før. Han har strengt tatt ikke bedt om deres mening om hvordan det ser ut. Derfor er det ingen grunn til å rope ut ut om hva man mener. Innleggene som gikk mest off topic og som i tillegg var veldig negativt ladd er slettet.

 

Tilbakemeldinger på dette tas på PM og ikke i tråden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...