Gjest Forvirret Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Iblant føles det best med direkte (ehm.. anonym) tale. Over et lengre tidsrom er jeg litt plaget med relativt svake resultater på følgende markeder: Jobbmarkedet og kjøttmarkedet kjærestemarkedet. Det får meg til å lure på om det ligger en felles faktor bak. Det jeg helt konkret lurer på, er om 100 kg kroppsvekt, prematurt hårtap samt introvert personlighet påvirker oddsene på disse markedene. Noen innspill? Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) kort fortalt: karisma og utseende og sosiale egenskaper ... har sammen med personlighet (og intelligens) alt å si. Endret 11. september 2010 av blured Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvis du har måne så shave det helt av det ser best ut, pluss gjør om 100 kg flesk til hundre kg veltrent kropp. Win. Lenke til kommentar
Gjest Forvirret Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Bra tips her. Tror jeg skal satse på 6 mm og benkpress i første omgang.. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Om du har en god personlighet og mye humor så er det nesten alt som skal til, eneste stedet du trenger å være veltrent er hvis du skal sjekke damer ute på byen, men der treffer du jo ikke damer for forhold uansett, bare ligg for kvelden? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fult mulig å finne seg en partner på byen jo. Lenke til kommentar
Gjest Forvirret Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Om du har en god personlighet og mye humor så er det nesten alt som skal til, eneste stedet du trenger å være veltrent er hvis du skal sjekke damer ute på byen, men der treffer du jo ikke damer for forhold uansett, bare ligg for kvelden? Får håpe du har rett. Har en følelse av at mange legger stor vekt på sine egne «mangler», mens det bryr en midt bak hvilke «mangler» andre har. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Det virker som du bare forsvarer deg selv, noe som aldri hjelper motivasjonen. En kjæreste er jo noe du "har", så om kjæresten har "feil" så er det jo de "feilene" du må se hver dag og vise frem til venner og sånt. Derfor, her er et brutalt ærlig innlegg: Jeg ville aldri VURDERT ENGANG å date en 100-kg person. Det stemmer at for noen jenter gjør det ikke så mye, men det er jo nettopp et bredere utvalg i markedet du vil ha? Vel, skaff deg markedet, og ikke bare sitt og tro det vil forandre seg av seg selv. Jeg ville heller ikke ansatt en så overvektig person pga helsemessige og bedriftens-ansikt-utad-messige årsaker. Om du bare trener benkpress uten å slanke deg vil du ikke se så mye bedre ut tror jeg...Slank deg. Spis kun når du er virkelig sulten og bare nok til å akkurat mette deg. Likevel vil det ta tid... JOGG! Med musikk, det er dritgøy og du får sett masse kult på veien. Introvertert personlighet er bare søtt , men det kan virke ubehagelig på de jentene som vil ha gutter med en litt kul vennegjeng, og vil ta med typen rundt på fester og slikt. Endret 11. september 2010 av dkny 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 100 kg trenger ikke nødvendigvis være veldig overvektig. Kommer jo litt ann på høyde og sånt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 som gypsy sier, så trenger ikke 100kg å være spesielt overvektig. hvis du skal gå ned i vekt må du få i deg mindre kalorier enn du forbrenner, slik at kroppen vil hente energi fra lagret kroppsfett. og for å forbrenne kalorier må du være i aktivitet. så benkpress vil jo ha samme effekt som jogging. til TS: jeg tviler ikke på at det påvirker oddsene dine, men jeg mener at du kan selv få oddsene til å se bedre ut, ved å f.eks. slanke deg og bli mer utadvendt. du må bare prøve hardt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå