julepølsa Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har 055XPROB-804RC2 kit, men så lurte jeg på om det ville være en god investering å kjøpe L-bracket, og RRS BH-55 eller ett kulehode fra Arca-Swiss? Tenkte da på å beholde 055XPROB stativbeina. Vil eventuelt stativbena bli ett alt for svakt ledd i en slik setup? Og får du kun kjøpt L-bracket og de nevnte stativhodene i utlandet? Noen gode steder å bestille? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 B&H foto og video er en grei plass og begynne. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Vil eventuelt stativbena bli ett alt for svakt ledd i en slik setup? Ja. Jeg vil si at BH-55 er overkill på det stativet. BH-40 holder. Trenger du BH-55 trenger du sannsynligvis et bedre stativ også. L-brakett er uansett lurt. Og får du kun kjøpt L-bracket og de nevnte stativhodene i utlandet? Noen gode steder å bestille? RRS får du kun kjøpt direkte fra RRS så vidt jeg vet. Men det er ikke noe problem, har bestilt derfra selv. Endret 11. september 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
julepølsa Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Men trenger man 2 hurtigfeste-plater med L-bracket? Og man må vel betale toll fra utlandet? Endret 11. september 2010 av runarmh Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 L-bracketen har arca swiss profilen integrert hele veien rundt slik at du ikke trenger plater. Du betaler ikke toll, kun 25% moms Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det er ikke så mye å tilføye her, annet enn å trykke på bestill-knappen. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har brukt BH-55 og L brakett i noen måneder, er mektig imponert over dette hodet. Kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå