KvitKnekt Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har masse ideer da. Men det blir å utføre/få tak i alt som trengst innen fristen som blir vanskelig for min del Dette er gøy! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg kjenner jeg er svett allerede. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Lurer på å troppe opp hos en viss nissunge og overlevere presangen, uten å røpe identitet såklart - eller er dette no-no? Lover i så fall å bruke noe snillere enn finlandshette (ikke denne profilen jeg har deltatt med på SecretS) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kjedelig og vanskelig med ønskeliste. Så Matsemann ønsker å bli overrasket! Han har barnslig humor og blir glad for det meste. Lykke til Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Håper min SS er flink Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ønskeliste tid Ønsker meg egentlig ikke så mye, så min SS kan få lov til å slå seg løs og bruke kreativiteten Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Fader, jeg glemte SS i år Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Ønsker meg ikke noe spesielt, men blir glad for snowboardstæsj. F.eks. den http://www.tactics.com/burton/tnt-bullet-tool hvis du er kjedelig eller har bare dårlig tid. Så har du alltid sokker som funker maks Endret 29. november 2010 av Fox Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ønsker meg ikke noe spesielt, men blir glad for snowboardstæsj. F.eks. den http://www.tactics.c...tnt-bullet-tool hvis du er kjedelig eller har bare dårlig tid. Så har du alltid sokker som funker maks hva er det der? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Min ønskeliste (ikke prioritert rekkefølge): - Nerdete gadgets - Gavekort i form av SpendOn-Visa - Alkohol - Spotify-premium - Bøker, gjerne på engelsk - Filmer - Masse godteri (gjerne hjemmelaget, jeg har sansen for salt og surt BTW) - Diverse filter til objektivene mine (UV, polar, ND. ø 52, 58 og 67 mm) - Erotiske leker av ulik art (ikke tulleleker som ikke kan bruke til noe.) To be continued ... Continuing: - sokker - varm, enkel svart lue - Skinnhansker med for Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nettopp vært ute i kulden Lars? 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 olehh, et snowboardverktøy som du kan ha i lomma di. I tilfelle bindingene har blitt løst, eller om du vil justere avstand og sånt. Helt konge å ha når du står mye i brett. l4ars, i hvert eneste år har jeg ønsket at jeg skulle få deg. Men får deg aldri Til deg vet jeg hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 l4ars, i hvert eneste år har jeg ønsket at jeg skulle få deg. Men får deg aldri Til deg vet jeg hva jeg skal kjøpe Ta kontakt med Latias om du ønsker å gi meg en ekstra julegave. Han har addressen min. Nettopp vært ute i kulden Lars? Ikke i dag, men frøs halvt ihjel i går. 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 l4r5, ellers takk Økonomien min er lav nok den, har brukt 5000kr på familien min i julegaver. Det holder. Digg å bli ferdig med alle julegaver(nesten) Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ønskeliste: -Klær: Skjorter(L), t-skjorter(L), spesielt med nerdemotiv -Filmer: Sci-fi, komedie, action også videre. Slår neppe feil hvis det er en klassiker eller kul film. -SpendOn -Skinnhansker -Godteri -Nerdeting generelt -Bøker(på engelsk): Lord of the Rings-serien, Discworld-serien, Harry Potter-serien, Sci-Fi og Fantasy generelt, Stephen King -Kreative gaver Håper det går greit. Jeg har sikkert glemt å skrive en del, men jeg er antakeligvis fornøyd dersom Secret Santa er det. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Da er forberedelsene til nissungen min begynt Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Skal du strikke nå igjen Jeg har begynnt på min gave, noen som har noen hekle duk-oppskrifter? Jeg har bare funnet denne: Håper SS blir glad. Endret 2. desember 2010 av War Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg er villig til å gi en gave, men jeg vil ikke ha en i retur, er det mulig? Evt kan jeg settes på en liste over de som sender en trøstepakke til en som ikke fikk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg er villig til å gi en gave, men jeg vil ikke ha en i retur, er det mulig? Evt kan jeg settes på en liste over de som sender en trøstepakke til en som ikke fikk Det første er ikke mulig, men du kan få sende trøstepremie ja. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 jeg skal nok få ordnet gave fort som mulig;P har ikke bynt enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå