Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Kjører en IKKE-ønskeliste jeg, over ting jeg IKKE ønsker. Dvs kjøper du noe som IKKE er på listen så gjør du en god gjerneing. Danielzu' Ikke-ønskeliste DVD: Jeg har en enorm samling, så oddsen for at akkurat du kjøper en film jeg allerede ikke eier er slim at best. MusikkI have a computer for that. Biografer: bøker er nice, men jeg hater biografer. Vil helst ikke lese om Eli Hagens liv osv. Ikke fantasy-bøker heller. Data\nerdeting: Not my cup of tea, har rundt 3-4 minnepenner, og har en pc som knapt fungerer til noe annet enn skriving. data\x-boxspill: Kjør Ps3 om dette er din gaveløsning Kondomeriet: No need to buy from this store Punisher comicsSamme som dvd igrunn. Samlingen er vesentlig, og oddsen for at du treffer på et eksemplar jeg ikke har er liten. manga Godlukt(har mer enn nok) Fantasy.opplegg Boxere(har mer enn nok) Du kan derimot kjøpe Batman comics: kjøp gjerne batman-comics, men da holder du deg unna følgende: The killing Joke, The Long Halloween,alt av Frank Miller, alt av Kevin Smith, Hush og Arkham Asylum. Disse eier jeg fra før. alkohol Ds-spill samt ps3spill (ikke bilspill) fancy shit Random thing you think I like tøffe\morsome skjorter størrelse L Oppvaskmaskin Happy Hunting. Redigert Endret 30. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Tre brukere sendte ikke bekreftelse, og får dermed ikke være med i denne omgang. Resten har nå fått utdelt en mottaker. Har noen viktige ting å si før dere begynner: 1. Utdelingen ble gjort helt tilfeldig. 2. Hold infoen dere fikk på PM hemmelig. De fleste som er med på dette, ønsker å holde seg anonym. Hvordan hadde du følt deg hvis noen ga ut privat informasjon om deg? 3. IKKE fortell noen andre om din santa. For meningen med leken er å holde det hemmelig helt fram til jul. Ikke gi noen form for hint heller, for det skal ikke mye til for å røpe ting. Hvis du blir spurt, ikke svar tilbake. 4. Har man spørsmål angående infoen man har fått på PM, ta og send en PM til meg. IKKE spør den du skal sende gave til, for da har du nemlig avslørt deg selv. 5. Sendingsfristen blir satt til 10. desember. To uker er mer enn nok tid til å kjøpe og sende en gave (selv om man kjøper over nett). Denne fristen blir også satt slik at alle får gavene sine før julaften. 6. Usikker på hva du skal kjøpe? Sjekk om brukeren har postet en ønskeliste i denne tråden. Tar ikke så lang tid å gå gjennom 7-8 sider, eventuelt kan man bruke søkefunksjonen i tråden. 7. Lykke til med innkjøpingen av gaver, og god jul. Endret 28. november 2010 av Latias Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Min ønskeliste ( den er kanskje litt lang ) : • Blu-rayfilmer ( jeg har som mål å se alle top 250 filmene, du kan se i signatur hvilke jeg mangler ) ellers så har jeg en liste over filmer jeg har sett her: http://www.icheckmovies.com/profile/olehh/ • Pc spill ( gjerne shoot em up spill ) • Kabinettvifter ( FRACTAL DESIGN SILENT SERIES 140MM )eller andre type duppeditter til pc. • Godteri ( sånne røde "bestefar drops" )Sjokolade tror jeg kan smelte. • Cd'er ( se på last.fm, har lite cder far før av ) • Julebrus ( hamar på glass) • Bøker • Tegneserier ( Batman, sin city, walking dead eller noe. (har første sin cityboken)) • Polarfilter til 58mm objektiv • gavekort på play, platekompaniet eller liknende butikker. • Sånn timelapse ting til canon kamera ( eos 550 d) vet ikke hva det heter. • datablad, fotoblad eller filmblad. • sokker • filmplakater • elektroniske duppeditter. kommer ikke på noe mer Endret 26. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Alle sammen SKRIV ØNSKELISTER eller fortell om ting dere ønsker dere! Lenke til kommentar
War Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg liker trening, skyting , data. Ikke lett å finne noe av det i den prisklassen men stalltips kan vel være : Minnepenn Boks med pcskruer En random størrelse datavifte Verktøy fra clas olson Poleringsgarn til bil Skjermrens til skjermer Bare fantasien setter grenser, noe man kan spise/bruke er jo nyttige gaver også. Jeg lover på tro og ære at min SS skal bli glad. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hm: Militærrelaterte ting, som ting fra topsecret.no ( da jeg samler på slikt, samt bedriver airsoft ¨hadde blitt sykt glad (blir såkart glad for alt annet og )) 1. http://topsecret.no/ds_product_info.php?cPath=58&products_id=859 2. http://topsecret.no/ds_product_info.php?cPath=58&products_id=860 3. http://topsecret.no/ds_product_info.php?cPath=34&products_id=1233 4. http://topsecret.no/ds_product_info.php?cPath=34&products_id=87 5. http://topsecret.no/ds_product_info.php?cPath=58&products_id=1221 6. <3 http://topsecret.no/ds_product_info.php?cPath=65&products_id=1323 <3 7. Og militærrelaterte ting også videre;) 8. og mer vet ikke jeg, kommer iallefall ikke på nå ;p Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Ønsker meg How To Train Your Dragon på blu-ray. Edit: Vil helst ikke ha tullegreier. Endret 27. november 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 På tide at jeg og kommer med ønskeliste da: - Musikk CDer: går stort sett bare i rock. Muse, AC/DC, Rush, Tool, Iron Maiden, Pink Floyd, etc. - Filmer/ TV-serier - Pondus-bøkene (har eliteserien-bøkene) - Gadgets - Minnekort (link) - Skjorter Kommer sikkert på mer senere. Har ingen ting å si om jeg får noe ikke står på listen heller. Er lov å være kreativ. Blir fornøyd uansett Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Får vel sette opp ei lita ønskjeliste eg og: - Filmar/seriar (er alltid konge å ha i jula) - Snop (ikkje sjokolade..) - Spel til X360 (helst ein spel av viss kvalitet) - Tekniske ting/duppedittar - Helst ikkje unødvendige "morosame" ting Du står sjølvsagt fritt til å vere kreativ og finne på noko sjølv! Kjem sannsynligvis på meir etterkvart. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg poster en oppdatert ønskeliste: NHL 11 (PS3) Snus Julebrus (Hamar på glass selvfølgelig) Kamerastativ/tripod Klokkeradio m/ iPod dock Livescribe Echo eller Pulse VISA-gavekort Corsair Value DDR2 SO-DIMM PC5300 2GB Ting som kan gjøre studietiden enklere Liten trådløs/kablet mus til laptop iTunes-gavekort Noe du tror jeg kommer til å like TV-serier Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Min ønskeliste: Softboks til blitsen min (Sb-800) Fotostativ Sykkel Bøker (helst sci-fi, men liker også lettlest fantasy Kul klokke Xbox-spill Xbox-points (for å handle via xboxen) Gavekort på linser (til øynene altså) Blurayfilmer Platespiller (har litt høye krav på denne, så se bort fra den) LP-er Diverse filter til objektivene mine (UV, polar, ND. ø 52, 55 og 67 mm) Xbox-kontroller Kule tskjorter (størrelse small eller medium om de er små i størrelse) Snop Gavekort på vinmonopolet I secret santa har jeg mer lyst på noe spesielt, unikt og hjemmelaget. Noe som kanskje er spesielt for din bruker her på forumet, eller noe som representerer Diskusjon.no og kanskje secret santa 2010. Vil ikke skrive mer enn det siden mye ligger på deg og hva du vil for evig og alltid assosieres av meg med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712345 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Poster min ønskeliste: Genser: Grønnmelert Ull/lammeull genser i medium str. T-skjorte: Rød, blå i medium. Hard disk Noe du tror jeg kommer til å like, noe du ser. Kommer på mer senere. Må ikke ta noe som er på listen. Endret 6. desember 2010 av Slettet+712345 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg ønsker meeeeg... - Tegneting; skikkelige blyanter og svarte tusjer, skisseblokk. Evt fargeblyanter ut over det vanlige, lille Faber Castell-kitet med 12. - Dvd-filmer, av den typen koselig romantisk komedie som er kos å kose seg med i kosejulen. Evt Nightmare before Christmas som jeg ikke har sett, stor skam. - Big Bang Theory. - Fazer Mint, den beste sjokoladen i verden og obligatorisk til jul. - Piercingsmykker. Tunge: 14 mm, navle: 12 mm (lengde). Ører: atm 10 mm (omkrets). - Phase 2 - Hva man enn trenger når man flytter hjemmefra. Og ellers, - Kenwood Chef - Tv - Oppvaskmaskin - Kjøleskap - Vaffeljern - Musikkanlegg Herregud, jeg er.... voksen! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Tja? Hva så en admin kan ønske seg til jul? -Minnepinne -USB mus -Maskulin deodorant. ^^ -Old spice elns. Mvh Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Min ønskeliste: Liggeunderlag til å ha i telt under sovepose Spotify-premium-abonnement Bøker: Nemi – Bok 4 – Skumle damen Nemi – Bok 3 – Monstre og meteorer Disney’s Hall of Fame – Don Rosa – Bok 1 og 4 - 9 (Helst de nyeste (6 - 9) da jeg har bok 4 og 5 i annet format (Skrues liv)) De åtte – Katherine Neville American Gods – Neil Gaiman Return to Wonderland – Grimm Fairy Tales Escape from Wonderland – Grimm Fairy Tales Beyond Wonderland – Grimm Fairy Tales Prince of Persia – Before the sandstorm The way of shadows – Brent Weeks I’m a stranger here myself: Notes on returning to America after 20 years away – Bill Bryson At Home: A short history of private life – Bill Bryson DVD-serier: Whose line is it anyway? (US) Sesong 1 Del 1 Whose line is it anyway? (US) Sesong 1 Del 2 Typisk norsk sesong 2 Typisk norsk sesong 3 Commander in Chief – serien CSI og CSI Miami – Collection (Har CSI Sesong 1 og 2). Poirot – Collection unntatt #8 Sauen Shaun – Har 2, 4 og 5. Musikk-DVD: Blackmore’s Night konsert-dvder Within Temptation – Black Symphony DVD-Filmer: Slumdog Millionare Star Wars I, IV, V og VI Agatha Christie DVD Game (Interactive) – finnes på Play.com The Wave Penelope Chobits Terminator – Ultimate Edition Terminator 3 – Rise of the Machines Oliver og Gjengen - Spesialutgave Tombraider 2: Cradle of life En ny dag truer Con Air 4 Rooms Nausicaä of the walley of the wind – Studio Ghibli Blu-Ray: Wall-E The Expendables Se opp! The A-team Inception Nok å velge i med andre ord, men liker også masse annet, især overraskelser... Endret 28. november 2010 av PolarCow Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Om du vil, kan du få lov til å sende meg en secret santa-gave. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Mine hovedinteresser er foto, data og film. Jeg ønsker meg: Minnepinne Eye-Fi minnekort (Linky) iTunes gavekort Bøker og blader om pc og foto. (Helst ikke HjemmePC, abbonerer på det ) Filmer og seriebokser. Liker best action og thrillere. Bok om programmering i VB.NET Spotify abbonement Harddisk Noe morsomt, som ikke bare er morsomt de første fem minuttene Jeg blir så klart også glad hvis du er kreativ og finner på noe morsomt selv. Endret 27. november 2010 av WannabeLeet Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) I have to update me wishlist Min ønskeliste ( den er kanskje litt lang ) : • Blu-rayfilmer ( jeg har som mål å se alle top 250 filmene, du kan se i signatur hvilke jeg mangler ) Liste over filmer jeg ikke trenger fordi jeg allerede har sett dem http://www.icheckmov.../profile/olehh/ • Pc spill ( gjerne shoot em up spill ) • Kabinettvifter ( FRACTAL DESIGN SILENT SERIES 140MM )eller andre type duppeditter til pc. • Godteri ( sånne røde "bestefar drops" )Sjokolade tror jeg kan smelte. • Cd'er ( se på last.fm, har lite cder far før av ) • Julebrus ( hamar på glass) • Bøker ( Noe bra, kan godt være på engelsk ) • Tegneserier ( Batman, sin city, walking dead eller noe. (har første sin city boken)) • Polarfilter til 58mm objektiv • gavekort på play, platekompaniet eller liknende butikker. • Sånn timelapse ting til canon kamera ( eos 550 d) vet ikke hva det heter. • datablad, fotoblad eller filmblad. • sokker • filmplakater • elektroniske duppeditter. Det er koselig hvis du finner på noe morsomt og kreativt Endret 27. november 2010 av olehh Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kom på dette med secret santa nå, men var litt for sen :/ Men uansett ha det gøy dere som ble med i år Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 rekk opp hånda de som syntes dette kommer til å bli vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå