Simminator Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 @Haugli: da må du nesten oppgi t-skjorte størrelsen din også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Trodde bannede brukere ikke fikk være med jeg? At bannede brukere skal være med er bare tull fra ende til annen. LATIAS! SE TIL H"#¤ Å FÅ FJERNET BANNEDE FOLK FRA LISTA! Jeg veit jeg ikke er noe tap, men jeg gidder ikke å være med når bannede brukere som har intet å tape er med. I fjor fikk ikke dama mi gave pga. det var en bannet person som ikke sendte. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Visste ikke at vedkommende var bannet, så jeg skal fjerne han fra lista. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ytterst interessant. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Sinna'gurks ønskeliste: 1. nerdeting, som t-skjorter, minnepenner, usb-dingsebomser, 2. julegodt! 3- bøker, liker humor, helst engelsk, (kan også gå under nerdeting, som f.eks boka sneaky uses for eweryday things.- Syns sånne bygg-det-selv greier er gøy. 4. Pondus Flat firer, hadde virkelig gjort jula komplett å få denne da dette er den eneste boka jeg mangler i samlingen og hvis du har lyst til å gi meg pondus blader tas det imot med takk, men bare de 4 første årgangene for de andre har jeg :p 5. veggpryd: plakater etc. nerde-plakater er gøy! 6. spill: CS HDD trenger jeg! intern kommer sikkert mer EDIT: stjal litt fra DevilFish Endret 26. november 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Secret santa er fett, slenger meg med på dette i år også Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Blir med for første gang i år Ønskelisten: - Mangler pondus-bøkene fra 1 til 5, og hadde vært gøy med en av de. - Nerdegadgets er alltid gøy Som minnepenner, USB ting og slike ting. Men liker ikke ubrukelige ting som aldri blir brukt. - Syns sånne bygg-det-selv greier er gøy. - Liker å lese, så bøker er også fint å få. - Elektriske duppeditter. - Har lyst til å begynne å lese Watchmen, så ønsker meg de første bøkene. - Trenger musikkplakater til det nye bandrommet. Har veldig lyst på enten Rush, Bob Marley eller Santana plakater. - Trenger ulike pedaler, men det er vel litt for dyrt. Tenker på sånne små Boss og Ibanez pedaler. Ting jeg ikke vil ha: - Musikk, hører aldri på cder uansett - Dvd, ser de på pcen istedet. - Kjøp heller gavekort på en spillbutikk, isteden for å kjøpe et spill. Da er det mer sjanse for at jeg får det jeg vil ha. EDIT: Prøv å tenk på at jeg er 14 år da, så ikke kjøp noe veldig voksent Endret 27. november 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg får vel bli med i år jeg også, ønskeliste skal jeg jobbe litt med Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Ønskeliste: -Artige gadgets -Tegneserier( Ikke donald,pondus, nemi osv. men ordentlige som Conan, batman+++ ) -Musikk. Se Last.fm (dovito91) -Alkohol (drikker alt) -Fine tskjorter (xl-xxl) -Nerdeting! alt innen 8bit, zelda, mario, turtles osv+++++) Ønsker med IKKE tull, kan ikke fordra ting som ikke er brukende til noen ting. Endret 22. november 2010 av Petter Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Da er jeg med også. Ønskeliste kommer. Endret 12. november 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Oppdatert. En bruker fjernet fra lista, og har lagt til hele sju nye. Admin sendte ikke PM engang (fyfy), men setter han på lista likevel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg ønsker meg ikke cd'r, bøker eller dvd/blu ray. Alt annet er bra Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg blir også med Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Personlig foretrekker jeg at brukere med ihvertfall over 100 innlegg, og et halvt/ett år på papiret, burde være et krav. Da blir det somregel ikke tull. 2 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det er sant, over 100 innlegg og en liten stund på forumet bør være et krav. Bruker med få innlegg og ingen avatar er generelt en dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jepp, better safe than sorry. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 100 offisielle innlegg eller med off topic innlegg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Helst 100 offisielle, men OT funker vell det og ;P Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Synes likesågreit at arrangør skal gå innom hver og en og ta et overblikk under profilens innlegg for å stadfeste seriøsitet. Det har jo ingen betydning på om en person er til å stole på eller ikke om han/ho har mange innlegg. Synes slike regler er ganske teite. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det blir da alt for mye arbeid for arrangør om han må gå innom hver og en og se på inlegg, da er det jo ikke sikkert han ønsker å lage slike events. Går veldig mye ekstra tid da, jeg syntes man bør se på at brukeren har vært medlem i " så så lenge " på forumet og at dem har ett godt visst antall inlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå