Cryflopp Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 ja og betale 180 kr for å få sendt , er svindyrt å sende pakker med sporingsnummer Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 180 betaler du for den aller største SmartPost-eska. Regner med at de færreste kommer til å ha behov for det. Men det blir fort mellom 120 og 150 kroner. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 PM sendt. Var gøy i fjor. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jepp, jeg var storfornøyd! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg og! Heldig den personen som skal få gave av meg i år! Planlegger noe stort Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg vil skrive meg opp i år! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Lurer på hva du har tenkt å gi, gavekort? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Et gavekort seff *badum tisch* 1 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bare meg eller er ikke linken dere ga ut for å ha i siggen klikkbare? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har det blitt opprettet en ønskelistetråd? Er det litt for tidlig kanskje? Skal Latias opprette en etterhvert? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Bare meg eller er ikke linken dere ga ut for å ha i siggen klikkbare? Fjern kodeboksen fra denne: [size=2][b][url="https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259806"][color="#ff0000"]Secret Santa 10: Gi en julegave til en forumbruker![/color][/url][/b][/size] Har det blitt opprettet en ønskelistetråd? Er det litt for tidlig kanskje? Skal Latias opprette en etterhvert? Folka vil bare ha denne tråden, så da er det vel bare å poste ønsker her. Bare ta med brukernavn i ønskelisteinnlegget, slik at det blir lettere å søke opp. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Okidoki. Skal se om jeg kommer på noe Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Nesten samme som i fjor: Ønskeliste: - Sjokolade - Alt mulig annet godteri (Bortsett fra sånt som smaker dritt da) - Julebrus (Sånne i glassflasker) - Penger - LP-er (Pink Floyd, Iron Maiden, Metallica, osv..) - Kjærlighetsbrev <3 - Ullstilongs og -sokker. Gjerne i masse fancy farger og lange. Opp til knærne eller over. - Votter, gjerne hjemmestrikka, hvertfall varme. - Lang nisselue (Finner ikke den gamle ) - SD-kort eller minnepinne (Hvis du ikke finner på noe mer interessant da) Ønskes ikke: - Ekle ting. Endret 29. oktober 2010 av Kanin33 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Ooh, endelig! Ønskeliste Gavekort: Platekompaniet Vinmonopolet ARK/Norli/Notabene e.l. IKEA Kino Plater (LP/vinyl)/CD-er (last.fm i signatur) Tegneserier (Neil Gaimans Sandman eller Glenn Danzigs Verotik - fås på bl.a. Outland) Diktsamlinger (Knut Hamsun, Arnulf Øverland, André Bjerke, Inger Hagerup) Gode tusjer og tegnebøker Rødvin/portvin Mørk sjokolade Filmer (ikke blockbustere eller typisk Arnold Schwarzenegger/Adam Sandler/Steve Martin osv. - gjerne drama, europeisk, musikal, gammelt, svart/hvitt, David Lynch osv.) Såpebobler Enormt tekrus Neglelakk Kubbelys i mørke farger (ev. oransje) Endret 30. oktober 2010 av Lemon Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har jo vært med alle årene (unntatt i fjor, glemte det helt ), så meldte meg på i år også ^^ Gaver er fun! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg får vel hive meg på lasset i år også da. ^^ Gleder meg til julefri, fritak fra skole (og stress), god mat og drikke, og andre tradisjoner. Skal bli herlig! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 blir det ikke litt feil, hva om du har sendt en gave og får ikke no tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå