Jason P. C. Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Da er 1 stk trøstegave sendt til Alt-Ctrl. Jeg overskred budsjettet litt, men men 5 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hvem enn min nye SS er. Tusen takk for gaven, trengte en ny musematte, matta er jo digg! Er en sånn razer goliathus matte. Også fikk jeg en notebook prosjektorgreie. Kult! Jeg likte denne gaven godt Tusen takk<3<3<3 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Ver så god Edit: Der støggt ut når e skrives rett. Endret 18. februar 2011 av War Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Da er gaven i hus. Skulle egentlig ta bilde av den før jeg åpnet den men glemte selvfølgelig det, husket det i det jeg hadde revet av gavepapiret. Var veldig pent pakket inn, relativt tung pakke i forhold til størrelsen, så jeg lurte fælt å hva dette kunne være. Åpner den, og inni er det en Giorgio Armani Acqua Di, fantastisk gave, var faktisk noe jeg trengte og Tusen takk for julegaven, Jason Something. Har en mistanke om at du overskred grensen på 200,- "pittelitt" Venter man på noe godt venter man ikke forgjeves Setter veldig stor pris på at du ville sende meg en slik gave Endret 19. februar 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Bra du ble fornøyd! Den parfymen lukter utrolig godt, har alltid vært yndlingsparfymen min på menn Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 den parfymen er konge! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Bra du ble fornøyd! Den parfymen lukter utrolig godt, har alltid vært yndlingsparfymen min på menn Var veldig god ja. Nå er den med i Månedens utfordring for februar i fotodelen av forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå