WannabeLeet Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg foreslår å fjerne meg fra ikke fått lista, og Quakecry fra ikke gitt lista. Føler at det blir feil at vi står oppført når vi har ordnet opp oss imellom, og jeg har fått en god grunn til hvorfor det tar lenger tid. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bruk sendingsnummer , da skulle det hele være enkelt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hepp! Da glemmer vi gapestokk-mentaliteter i denne tråden. Posten kan ha rutet vekk pakker osv. Ja, kjenner til og vet at dette skjer dit og ofte. Umulig å spore opp om pakken ikke er reg. sending. Kan hende vedkommende har gyldig grunn til å/må avvente med saker og ting. Sletter noen brukerrelaterte poster og vennligst ta disse videre på PM. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Upsi, heia. Jeg har fått min altså, i goood tid før jul. Fine gaven også Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Bruk sendingsnummer , da skulle det hele være enkelt. Evt vær skikkelig badass, møt opp hjemme hos nissungen og skrem en av vedkommendes roomates litt 2 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Haha! Var nesten bedre enn selve gaven det! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har sendt melding til min nisseunge om han har fått gaven eller ei, og om han i så fall kunne bekfrefte det her. Så langt har han ikke bekreftet at han har fått, og hans nisseunge har ikke fått gave. Han har heller ikke postet her overhodet i løpet av trådens eksistens. Det gjør vel ikke meg skyldig i ikke å ha sendt gave? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har også sendt, men min nisseunge har ikke vært aktiv siden 1. desember her inne... Så jeg vil også legge meg bak Crash sin ressonering her! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Så lenge nisseungen IKKE sier noe om at gaven er mottatt eller ei, føler jeg at man er uskyldig. Jeg ble hengt ut her som en som ikke hadde sendt gave, rett og slett fordi min nisseunge ikke hadde sagt fra her i tråden at hun hadde fått gave.. Ganske surt, heldigvis fjernet en moderator Latias innlegg. 1 Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 synes de som ikke bekrefter er nesten like mye ban-worthy som de som ikke sender gave (riktignok de som ikke får bekreftet om gava deres er motatt bør ikke bli banna av den grunn..) 1 Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Fikk den andre gaven min fra War idag; svær cpu-kjølersett (har ikke fått titta så mye på den enda) og ei råååååå t-skjorte med teksten "i'm only here because my server is down" Endret 14. januar 2011 av Haugli Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Fikk den andre gaven min fra War idag; svær cpu-kjølersett (har ikke fått titta så mye på den enda) og ei råååååå t-skjorte med teksten "i'm only here because my server is down" haha, fikk akuratt sånn t-skjorte til jul jeg å Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hvordan gikk det i år da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Nå må vi avgjøre dette en gang for alle. Excel-arket mitt ser foreløpig slik ut. Kanskje jeg har gått glipp av noe, så sjekk om dette stemmer: # | Nick | Mottatt gave? 1 direkte Ja 2 Danielzu Ja 3 Shifty Powers Ja 4 Crash Ja 5 BeFs Inaktiv 6 Quakecry Nei 7 WannabeLeet Ja 8 erlendo89 Ja 9 oOF Ja 10 Sinna'gurk Ja 11 Petter Ja 12 Melkekartong Ja 13 KvitKnekt Ja 14 Lemon Ja 15 L4r5 Ja 16 Jarmo Ja 17 MagnusW Ja 18 Kanin33 Ja 19 Matsemann Ja 20 Charlotte Q Ja 21 Simminator Ja 22 mushi Ja 23 Jimbolaia Jones Ja 24 VarCon Ja 25 MrSavoldelli Inaktiv 26 Alt-Ctrl Nei 27 Fox Ja 28 tacofjes Ja 29 Cryflopp Ja 30 storken Ja 31 DevilFish Ja 32 War Ja 33 Haugli Ja 34 olehh Ja 35 martin808 Ja 1 MaSo Nei 2 PolarCow Ja 3 magnusbe Inaktiv De som vil bli bannet neste gang: BeFs MrSavoldelli magnusbe De som ikke har fått gave: Quakecry Alt-Ctrl MaSo Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg har ikke mottatt gave enda, men stoler på at Quakecry kommer til å sende meg når han har mulighet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jepp. Pga feilvalg av linje droppa jeg ut, for iår. Og har ikke stipend eller noe så, derfor tar ting tid.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Da kan en viss bruker vente seg en pakke snart. Yes, I'm talking about YOU, Alt-Ctrl 1 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Synes folk ikke burde melde seg på før de er SIKKER på at de vil ha muligheten for å sende gave. Både med tanke på penger, pris, og en viss idé av hva de kan sende (som en backup-løsning hvis ikke noe annet passer etter nissen har fått en nisseunge). 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Da kan en viss bruker vente seg en pakke snart. Yes, I'm talking about YOU 1 Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har ikke lest alle innlegg på denne siden, skal bare meddele at jeg ikke har fått noen gave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå