Matsemann Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fikk en gave basert veldig på min signatur. To typer øl jeg aldri har smakt før, en iq-leke og en gulrot.. Tusen takk! 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tror min SS syns jeg er tjukk, for jeg fikk en boks kosttilskudd. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Og når ble kosttilskudd slankemiddel? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Tror min SS syns jeg er tjukk, for jeg fikk en boks kosttilskudd. Synd, ikke akkurat en passende julegave til noen du ikke kjenner. Endret 24. desember 2010 av Petter Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Pft, random stuff er gøy. (og nei, var ikke jeg som sendte det) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Lurer på hvorfor jeg ikke har fått noe - min SS kunne i det minste sagt noe..;p Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nå blir det Harry Potter marathon etterhvert! 7 blu-ray cder med usett filmmateriale (har lest noen av bøkene, men blir vel ei fin oppdatering dette). V for vendetta skal vel besøkes igjen i HD-kvalitet Proteinsjokolade gjorde seg spesielt godt etter all juleribba, fornøyd! Men må si jeg savna et lite brev fra vedkommende, har fortsatt mitt fra i fjord - som var kjempekoselig. Koselig med litt ord, enn hvor random de er, i jula Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Lurer på hvorfor jeg ikke har fått noe - min SS kunne i det minste sagt noe..;p Noen gaver kommer etterhvert... noen kommer aldri (det fikk jeg oppleve ifjor, fikk aldri noen gave... derfor ble jeg ikke med i år ) Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Takk for gave til min ukjente nisse jeg skal innrømme at da jeg fikk pakka og klemte på den var min første tanke at jeg håpet det ikke var noe bade såper/skum/body lotions/etc.. (pga at ved forrige jul inneholdt de aller fleste gavene den type ting, og det er ikke akkurat noe jeg bruker hver dag...) *åpne* håndkremen: lukter nyyydelig ^^ og faktisk noe som treffer bra ettersom hendene mine kan brukes som sandpapir på det tørreste xD (ikke fordi jeg ikke eier kremer, men fordi jeg glemmer å bruke det. huff skal prøve å huske på denne ) silk: lukter også godt ^^ trodde det var dusj såpe elns etter å ha lest bakpå, fant jeg ut at det var noe hår greier. artig aldri prøvd noe i den duren Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk to plastglass. Litt skuffa når jeg pakka opp, for de var ganske stygge. Men så så jeg at de har innebygde isbiter og kan legges i frysa! OG det var sjokolade oppi! At jeg ikke har sånne glass fra før, det var jo bare genialt! Kald cola og øl, uten at det blir vannet ut! :thumbup: Takk Elin, har ikke anelse om brukernavnet ditt. God jul! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Men må si jeg savna et lite brev fra vedkommende, har fortsatt mitt fra i fjord - som var kjempekoselig. Koselig med litt ord, enn hvor random de er, i jula Derfor jeg skrev min hilsen bakpå skuldervesken! Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Eg fekk biografien til Carragher! Tusen takk, SS. Danielzu, kanskje? Tenkte faktisk at eg måtte lese dinna boka, kun for eit par dagar sida, så den passa midt i blinken Fekk med eit koslig heimesnekra kort, og det var definitivt laga av ein gutt :!: Men eg vertfall supert fornøgd! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Remi! Var det deg?! Ikke for å være slem, men jeg hadde aldri trodd at en gutt ville funnet på å gjøre noe sånt - og å gjøre det så pent. Du imponerte veldig nå! Tusen takk! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Haha Ja det var meg ^^ Bra du likte gaven! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Eg fekk biografien til Carragher! Tusen takk, SS. Danielzu, kanskje? Tenkte faktisk at eg måtte lese dinna boka, kun for eit par dagar sida, så den passa midt i blinken Fekk med eit koslig heimesnekra kort, og det var definitivt laga av ein gutt :!: Men eg vertfall supert fornøgd! Vakke jeg som lagde kortet, deligerte til kidza på jobb til å gjøre ''shitarbeidet'' Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fikk et multiverktøy av merket ¨bahco¨ var noe jeg ikke var klar over at jeg ønsket meg men ble veldig gla fikk desverre ingen kort eller noe, så har ingen anelse om hvem det var Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Jeg fikk første sesong av Psych. Så langt virker det som en svært morsom serie. Takk til min SS! Fortsatt god jul! Endret 25. desember 2010 av Crash Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Vi lista ovr hvem som gav (skulle gitt?) til hvem bli offentliggjort? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Japp. Venter til rundt nyttår, for det virker som at en del ikke har fått gave enda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Den er god som gull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå