WannabeLeet Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Bare en halvtime til det er "lov" å åpne nå Hva fikk du? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 har ikke fått nå pakke, må si at jeg er skuffet Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 jeg har heller ikke fått min pakke Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Bare en halvtime til det er "lov" å åpne nå Hva fikk du? Haha, det vet vel du Tusen takk for gaven. Trenger sånne så det passet fint Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hmmm... Min nisseunge har ikke sagt om h*n har fått gave eller ei... Jeg har ihvertfall fått, den ligger under juletreet og venter på kvelden... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg har ikke fått noen gave enda x ) ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Fikk: Kinobillet(I loved that) og litt smågodt. Nissen kjørte akkurat minstepris i år, men unansett en flott gave. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Herlighet, skal man liksom begynne å regne ut hvor mye nissen har brukt på gaven? Det gidder i hvertfall ikke jeg. 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 tanken som teller... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk diverse godter (Hockeypulver, Pez, Dent), en Wonderbaum i tilfelle jeg ikke hadde noe tre enda, og X-Men Origins: Wolverine Tusen takk, du med innovertiss Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk en trådløs mus. Akkurat passe størrelse så den er enkelt å ta med seg. Jeg er kjempefornøyd. Hvem som har gitt meg den er allikevel er mysterium. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hepp! Da har jeg åpnet pakkene mine og ble helt utslått av gavene. Altså, gavene jeg fikk var vel overdimensjonert, for å være helt ærlig. Helt fantastiske saker, titusenvis av takk til SS. Rekkefølgen og arr. var helt perfekt tillaget når jeg ser på helheten. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tusen takk til min SS (som jeg trooor er en jente). Det var en hjemmestrikket lue og sokker, samt høykvalitetsjokolade. Både hvit og mørk med cayenne. Passa perfekt! <3 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Takk til min SS ! Tok med pcen til svigers og alle klagde over møkka/støvet på skjermen. Takk for minnepenn, akkuratt nå brukes den til å sette opp folding på nye maskiner Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Hepp! Da har jeg åpnet pakkene mine og ble helt utslått av gavene. Altså, gavene jeg fikk var vel overdimensjonert, for å være helt ærlig. Helt fantastiske saker, titusenvis av takk til SS. Rekkefølgen og arr. var helt perfekt tillaget når jeg ser på helheten. Mvh Jarmo Hva fikk du? Jeg fikk et verktøy for snowboard, den er jeg kjempefornøyd med! Tusen takk, min SS Også en liten, koselig fox-godteri som jeg nøt! Nok igjen tusen takk! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Tusen takk til min SS (som jeg trooor er en jente). Det var en hjemmestrikket lue og sokker, samt høykvalitetsjokolade. Både hvit og mørk med cayenne. Passa perfekt! <3 Godt å høre at det falt i smak/passa! Til min Secret Santa: TUSEN TAKK! Jeg fikk ei custom Diskusjon.no-skulderveske, den er helt fantastisk. Kommer til å bruke den masse! Jeg har en mistanke om at det er ei jente, og hun er mer enn velkommen til å avsløre seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Godt å høre at det falt i smak/passa!Har ikke prøvd sokkene enda, men lua passa. Hadde en følelse av at det var deg. Og som jeg nevnte tidligere; kortet var faktisk det beste (uten å devaluere de andre gavene. Det var akkurat det jeg ønska meg) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Åhåhå, så koselig! Nå blei jeg ordentlig glad. :') Lenke til kommentar
direkte Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk en gamingmus å et koselig kort med tegning på Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Og jeg har ikke fått noenting 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå