Petter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Derfor jeg alltid bruker skult bruke Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Siden dette forumet har log på hvem som er inne på profilen til folk og mange bare hadde ett besøk 1 time etter SS kom ut så er egentlig hele SS avslørt utifra profilbesøk-loggene. Det var sånn jeg fant det ut ja. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Derfor jeg går innom flere profiler slik at det ikke skal være så lett å finne ut. Skjult bruker er jo bedre, men da må jeg logge ut, inn, ut og inn igjen. Altfor mye styr. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Siden dette forumet har log på hvem som er inne på profilen til folk og mange bare hadde ett besøk 1 time etter SS kom ut så er egentlig hele SS avslørt utifra profilbesøk-loggene. Det var sånn jeg fant det ut ja. In that case håper jeg du liker gaven din. Kan avsløre at jeg fikk idè til hva jeg skulle gi deg ved å se på signaturen din Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Siden dette forumet har log på hvem som er inne på profilen til folk og mange bare hadde ett besøk 1 time etter SS kom ut så er egentlig hele SS avslørt utifra profilbesøk-loggene. Det var sånn jeg fant det ut ja. In that case håper jeg du liker gaven din. Kan avsløre at jeg fikk idè til hva jeg skulle gi deg ved å se på signaturen din Jaha. Da har jeg virkelig ingen anelse om hva det kan være. Men det er flott at du har gjort litt research da Har prøvd å klemme litt på den, men klarer ikke å skjønne hva det kan være. Men uansett, tusen takk for gaven Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Siden dette forumet har log på hvem som er inne på profilen til folk og mange bare hadde ett besøk 1 time etter SS kom ut så er egentlig hele SS avslørt utifra profilbesøk-loggene. jeg besøkte absolutt alle på lista da jeg fikk min SS Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Drøyde den heller litt, jeg Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 æsj, og jeg som trodde jeg var en detektiv da jeg så at du hadde vært innom... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg var for utolmodig! men det passet perfekt! TUSEN TAKK MIN SS! send meg gjerne en pm Satt og tenkte på det når jeg kjørte hjem nå at jeg trenger ei ny lommelerke før juleballet jeg skal på om noen dager og gjett hva som lå i pakka mi Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Har ikke strøm på mobilen, kan laste opp etterpå Var også et kjempe hyggelig brev med sang og greier! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg var for utolmodig! men det passet perfekt! TUSEN TAKK MIN SS! send meg gjerne en pm Satt og tenkte på det når jeg kjørte hjem nå at jeg trenger ei ny lommelerke før juleballet jeg skal på om noen dager og gjett hva som lå i pakka mi Glad you liked it Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du skriver nesten like ille som meg btw Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) ja, jeg var litt usikker på om brevet var lesbart... EDIT: henta pakke på posten i dag, veldig oppfinnsomt å pakke den inn i sølvteip! Endret 20. desember 2010 av Sinna'gurk Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 fikk pakke i dag ^^ tung og veldig kald hmm... lurer på hva det kan være... :hmm og ønskelista er ikke bindende så ingen fare at den ikke er fulgt ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er en murstein fra meg, 300 spart MUMAMAMAMAMAMAMAMA Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Synes det er skuffende at man ikke greier å vente til julaften med å få åpnet gaven. Skader det å vente i fire dager? Dere gjør vel ikke slik med alle andre gaver også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nå har jo kvitknekten allerede forklart hvorfor han åpnet gaven sin da, så akkurat han er unnskyldt. Resten er rett og slett punk's, som misforsto ideen med denne tråden. Står Julegave,ikke adventsgave på trådemnet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Var ikke ment direkte mot noen. Siktet bare til de som hadde muligheten til å vente til julaften, men som åpner den lenge før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå