Alt-Ctrl Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Bare til info. Har sendt min pakke for flere dager siden om noen skulle lure Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Eg kan vertfall bekrefte at eg har fått gaven min, for ei god stund sida og Min vart sendt 10ande. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Noe som ikke stemmer...Latias skummel? Var ikke jeg som åpnet døren, jeg rakk ikke å komme meg opp av sengen og ut på gangen før hun jeg deler leilighet med hadde tatt i mot gaven og lukket akkurat døren Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Da man springer etter. Ang. det å ikke si om jeg har fått gave: Fordi folk tidligere år har vært veldig sene med å sende gave, oppga jeg adressen til foreldrene mine i tilfelle den skulle kommet hit etter jeg har dratt hjem på juleferie. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Noe som ikke stemmer...Latias skummel? Var ikke jeg som åpnet døren, jeg rakk ikke å komme meg opp av sengen og ut på gangen før hun jeg deler leilighet med hadde tatt i mot gaven og lukket akkurat døren Brunetten virket litt redd og skeptisk da hun tok imot gaven. 2 Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Er ikke så mange som kommer uanmeldt hjem til oss for å si det slik De fleste ringer på mobilen eller noe før de kommer. Men det var vel kanskje mest at vi akkurat hadde lagt oss og begge var meget trøtte. Kunne selvfølgelig løpt etter, men jeg var så trøtt jeg dro meg tilbake til sengen i stedet. Vi kan alltids treffes en gang senere om ønskelig ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Pakken kom igår, henta den idag. Er såååå spent! Har rista og klemt på den i hele dag Endret 15. desember 2010 av mushi Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ser ikke ut som min SS har skrevet noe om at vedkommende har mottatt gaven heller. Virker ikke som alle som er med er like aktive i denne tråden. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Min nisseunge i fjor sluttet å være aktiv på forumet i slutten av desember, og var ikke inne på veldig lenge. Tok veldig lang tid før det ble bekreftet at jeg hadde sendt gave. Litt kjipt om det hadde ført til at jeg ikke fikk være med i år. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 ÅHH! så postmannen hadde en pakke i handa når jeg så ut vinduet, men den var visst til et annet hus... har med andre ord ikke fått min enda, men har sendt den Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) hehe, har ikke motatt noe gave enda jeg heller. Min pakke er sendt for noen dager siden Endret 15. desember 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Aiaiai. Fikk en mystisk pakke i posten nettopp. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva med at folk tar bilder av pakkene de får? Min var diger! Mye større enn jeg forventet meg å få, og den var pakket i fint papir med sølvband. Mulig gjort i en butikk Er i Oslo i dag og i morgen. Skal prøve å få tatt og lastet opp bilde av den i morgen kveld. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Da var min pakke i hus hjemme Gleder meg til å dra innom på fredag og hente den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Fikk pakke idag, men ikke fra noen av dere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Weee!!! En pakke i postkassen i dag(hentelappe). Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Dumpet en mystisk pakke ned i postkassen tidligere i dag. Er ikke på den adressen nå, så får ikke åpnet før i morgen. Regner nesten med at det er fra en av dere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Dumpet en mystisk pakke ned i postkassen tidligere i dag. Er ikke på den adressen nå, så får ikke åpnet før i morgen men skal uansett ikke åpne den før julaften. Regner nesten med at det er fra en av dere. 4 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg åpnet den før, men var ikke klar over hva det var før jeg hadde åpnet den Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg fikk idag, skal titte på julaften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå