Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har sett hele serien. Men for all del, om min Secret Santa vil gi direkte faen i den ikke-ønskelista mi, så for all del. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gavens verdi er nå uansett satt til 100-300 kroner, da. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg har sendt min pakke om admin, noen skulle lure på det ved en etterlysning. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 i dag fikk jeg endelig bestillingen min, så nå er pakken pakket og på vei til postkontoret for å bli sendt ^^ Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fikk det litt travelt med å sende pakken, så jeg rakk ikke å skrive noe kort, men håper vedkommende skjønner hvem den er fra Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Pft, jeg skrev kort uten å avsløre hvem det er fra! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Da kan jeg meddele at jeg har fått en pakke fra Moss... Og samtidig sendte jeg min pakke Beklager den ble sendt for sent. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Oooookeeii? Hvem var det som akkurat kom på døren hjemme hos meg?! Fikk bare beskjed om at det var en skummel fyr... :erm: Stor fin (og passe tung) pakke da! Takk takk! Hvem enn det var! Dumt jeg var så treg med å komme meg opp av sengen. Nå er bare spørsmålet: Hva hentet jeg på posten tidligere i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Oooookeeii? Hvem var det som akkurat kom på døren hjemme hos meg?! Fikk bare beskjed om at det var en skummel fyr... :erm: Stor fin (og passe tung) pakke da! Takk takk! Hvem enn det var! Dumt jeg var så treg med å komme meg opp av sengen. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Aaaaah! Det var du! Synd jeg ikke fikk hilst på! Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er ikke sikkert! Secret santa. hilsen en skummel fyr. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Secret santa. Åh, faen. Det hadde jeg faktisk glemt. Beklager, legger meg langflat. Var ikke meningen å røpe meg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Noe som ikke stemmer...Latias skummel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Irriterer meg over nissebarnet jeg sendte gave til for to uker siden ikke har nevnt om h*n har mottat gave eller ikke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har ikke mottat noe iallefall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Irriterer meg over nissebarnet jeg sendte gave til for to uker siden ikke har nevnt om h*n har mottat gave eller ikke. Derfor jeg betaler de ekstra kronene for sporing. Hvis noen har sendt til meg så befinner ikke jeg meg på den addressen ATM så jeg kan ikke svare på om jeg har mottatt noe. Men kan svare på søndag. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det kan være lurt å spørre admin om han kan spørre for deg om mottakern har fått el ei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå