fiskebollebiff Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har allerede avtalt med Fiskebollebiff Ikke si hvem du skal sende til da. Tråden heter Secret Santa! Er da ikke min feil at jeg ikke får være med på "opplegget". Vi er jo allerede 3 som kunne blitt gitt hverandre, og du hadde bestemt hvem. Sånn at vi ikke visste det selv. Skjønte du? Nååååååååå, dø ødela jo hele mystikken rundt det jo eveant! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 SKRIV ØNSKELISTER SNAREST PLZ! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 De som ikke skriver ønskeliste er det jo bare å kjøpe hva du vil til. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 De som ikke skriver ønskeliste er det jo bare å kjøpe hva du vil til. Men man vil jo at de skal bli fornøyde, og da er det fint å få litt hint om hva de ønsker seg Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har den glede å meddele at jeg i dag er et stykk meget fornøyd nissunge SS'en min kjenner meg bedre enn h*n tror selv lolcats Pusene mine og jeg skal kose oss med filmer til helga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Har du åpnet julegaven? Er da lenge til juleaften enda! Barn nå for tiden, ingen tålmodighet. Endret 7. desember 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 er ikke meg, er pus! Hun er hyperaktiv inni helvete og eier ikke tålmodighet! Kommet godt på vei med presangen til nissungen min Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Weak sauce. Hvilke filmer fikk du'a? Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 :O åpen gave! og ikke halvveis uti desember! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712345 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Har handlet alt, sender enten i morgen eller over i morgen. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Da var alt sendt og forhåpentligvis snart levert... Liker ikke å legge pakker i Postens "all ferdig julepost legges her"-tralle, helt åpent for alle og enhver til å plukke med seg om man har ullent mel i mosen og ugler i posen... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har sendt min gave idag, så den kommer nok frem i tide, men ser at jeg ikke står på listen over påmeldte Jaja, har iallfall all den infoen jeg trengte for å gjøre min del av secretsanta 2010 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vet endelig hva jeg skal gi til mitt nissebarn! da blir det julehandel og sending på fredag Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Sliter med å finne på noe og har bare en dag på meg til å kjøpe og sende. Men skal få gjort det i tide. Jeg lover Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg sliter også litt, men skal stikke ut etterpå å kjøpe.Føler at man bør være litt kreativ, så jeg er litt redd for å skuffe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det eneste jeg sliter med er hva jeg skal skrive på kortet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det eneste jeg sliter med er hva jeg skal skrive på kortet. God Jul! (?) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Joda. Men det blir så kjedelig om det er alt jeg skriver. Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Skriv det du har på hjerte Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Joda. Men det blir så kjedelig om det er alt jeg skriver. Skriv noe totalt meningsløst og rart. Er i hvert fall min form for humor. Eller et dikt rundt hvilke kategorier brukeren henger i, interesser og avatar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå