War Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da må evt 2 melde seg på så må dere gi til hverandre uten at dere vet det . .. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Ingen flere vår være med. Fristen gikk ut den 26. november. Tråden har vært oppe siden SEPTEMBER og det ble også satt opp en annonsering i en hel uke underveis. 70 dager var tråden oppe i, da blir det litt feil å komme etter fristen og si at man vil være med. 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg har vært utestengt, og kom ikke inn på forumet igjen før i dag Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hjelper ikke når folk er nazi på frister. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 hjelper ikke når folk er nazi på frister. Haha, så morsomt. Det å gi en 70-dagers frist er altså nazi nå? Fikk meg en god latter av dette. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 SKRIV ØNSKELISTER! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Trenger ikke skrive ønskelister. Jeg har allerede kjøpt gave til min nissunge. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 hjelper ikke når folk er nazi på frister. Haha, så morsomt. Det å gi en 70-dagers frist er altså nazi nå? Fikk meg en god latter av dette. Det skjønner jeg godt. Men når vi er to stykker som "melder oss på" etter fristen kan vel vi bare gi gave til hverandre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Da kan dere jo bare sende PM til hverandre med addresse. Problem solved. Move along. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Så lenge vi telles som en del av denne tråden og kan poste gaver og "ikke mottatt" osv. er det greit for meg, bare vi får lov av Latias. Blir liksom litt kjedelig og ha en privat SS-tråd på PM. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 hjelper ikke når folk er nazi på frister. Haha, så morsomt. Det å gi en 70-dagers frist er altså nazi nå? Fikk meg en god latter av dette. Det skjønner jeg godt. Men når vi er to stykker som "melder oss på" etter fristen kan vel vi bare gi gave til hverandre? Bare å gjøre det. Send hverandre navn og adresse på PM, og send hverandre så mange gaver dere vil. Ingen som stopper dere. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kan ihvertfall love at neste år skal jeg melde meg på så fort tråden kommer opp! Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Håper disse ønskelistene fortsatt gjelder 24 des. Folk som skriver for eks black ops som vet at de kommer til å kjøpe det selv før julaften har egentlig postet et ræva ønske. Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) håper bestillingen min ikke bruker for lang tid, sånn at jeg rekker å poste den før fredag :S btw: nazi på frister er lurt i sånne tilfeller hvor det er gaver på ferde Endret 7. desember 2010 av Simminator Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 De som vil kan jo skrive alder, kjekt å vite om du er 13 eller 56. Black ops eller heklet duk Lenke til kommentar
artie Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kan ihvertfall love at neste år skal jeg melde meg på så fort tråden kommer opp! Skal vi sende gave til hverandre eveant? Jeg har dog ikke tid til å finne frem en gave før etter den 15. desember da jeg skal levere masteroppgaven min. Så da blir det en romjuls/ nyttårsgave. Forøvrig bør det kanskje stå i førsteposten at brukere som får gave må komme innom denne tråden og poste at de har mottatt gave, hvis ikke blir de bannet til neste år. De vil sannsynligvis hjelpe på en del av de problemene som oppstod i fjor. Sånn at med mindre noe postes antas det at gaven er levert. Det kan sikkert settes opp en tidsfrist også. Dette med sporingsnummer er jo svært dyrt, om man kjøper en gave i den nedre prisgrensen 100 kr kan jo portoen som norgespakke komme opp i over det dobbelte. Om gaven kommer i retur bør det være tilstrekkelig å ta bilde av pakken med returmelding og poste det her. Og at den da ansees levert ettersom det bør være mottakers risiko å sørge for riktig adresse. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har allerede avtalt med Fiskebollebiff Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 Har allerede avtalt med Fiskebollebiff Ikke si hvem du skal sende til da. Tråden heter Secret Santa! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 AAAHHH hva skal jeg kjøpe?????? dette her var visst ikke så lett, får ta meg en tur til byen for å handle litt i morra.. håper jeg har en flink nisse Lenke til kommentar
eveant Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Har allerede avtalt med Fiskebollebiff Ikke si hvem du skal sende til da. Tråden heter Secret Santa! Er da ikke min feil at jeg ikke får være med på "opplegget". Vi er jo allerede 3 som kunne blitt gitt hverandre, og du hadde bestemt hvem. Sånn at vi ikke visste det selv. Skjønte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå