Hugol Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei. Som en natt-gamer drikker jeg rimelig med energidrikke for å holde øynene oppe. Det som er problemet er at jeg holder på å ta av litt vekt på kroppen og her står virkelig energidrikkingen i veien. De inneholder mengder med sukker og annet dritt som jo er kjipt. Har prøvd kaffe, men jeg syntes det er for mye stress og måtte gå helt ned for så å skru på maskinen fylle på bønner osv. Noen tips til energidrikker eller annet som kan kalles litt mer "sunt" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Slike sports drinker pleier å ha druesukker isteden for sukker. Mulig se på de? Kan kjøpe i pulver form og blande i vann selv. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Burn og Red Bull kommer jo i en variant uten sukker og kun 1 kcal i, prøvd dem? Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 - Red Bull uten sukker - Grønn te, chili og kanel. - Rapid Burn piller - Jack3d pulver Alle disse gir deg garantert en buzz og holder deg våken, alt inneholder koffein. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Fins et tablet/pulver du kan kjøpe som fungerer meget bra. Fås kjøpt på helsekost butikker. Heter "Frez" eller noe. Står på pakken "Ikke drikk om kvelden, med mindre du er vampyr." Endret 14. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå