lloll Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvordan får man rumpa "opp og ned" på denne måten egentlig? http://www.youtube.com/watch?v=ytuf-EF1LEs Jeg får rumpa i en fin sirkel hvis jeg shaker, men jeg får bare ikke til å løfte den opp og ned! Noen tips til hvordan jeg skal få det til? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tror du har rotet deg inn på feil sub-forum. Men vi kan jo alltids ta en titt hvis du laster opp en video. 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Meget vanskelig å hjelpe deg uten en video ja. Endret 11. september 2010 av fkm 4 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skjønte heller ikke heelt det du prøver å beskrive her. En video ville vært bedre! 3 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 En video ville ha vært til stor hjelp ja. Blir mye lettere og finne ut hva du gjør feil. It's all in the hips 3 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, jeg tror nok det må en video til. Da skal vi kunne hjelpe deg med råd. Husk at dersom du har lang t-skjorte på må du brette den litt opp, så den ikke skygger for alt sammen. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Et veldig godt poeng, Ideal. Det vil også være lurt å gjøre slikt i undertøy, siden det vil være lettere å observere de rytmiske utførelsene i forhold til takten på musikken Dette er så klart en en rent vitenskapelig observasjon, og vi vil alle ofre oss i vitenskapens navn. 2 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hotpants er også et alternativ så vi får studert hele din gluteus maximus. Å putte på litt olje er ingen dum idé før du filmer. 4 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Enig med de fleste over, du bør laste opp en video så vi ser hva du gjør riktig/feil... 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Riktig riktig. Olje kan hjelpe på det aerodynamiske så du får mest ut av bevegelsene dine. Vil dog fraråde alt annet enn noe litt gjennomsiktig med blonder på. Det hjelper på dette med luftmotstand. 3 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Utrolige gode råd du kommer med thrice! 1 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Støttes! Flere glemmer luftmotstand, noe som virkelig kan ødelegge for bevegelsene. Pass på å ha et kamera med god kvalitet så vi får en god observasjon. Det er også viktig at du dasker rompen din nå og da med hendene så musklene ikke blir for stive. 1 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Også fint hvis du kunne redigert filmen i slow motion, så vi kan få en enda bedre analyse av bevegelsene Endret 11. september 2010 av Analogue 3 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Utrolige gode råd du kommer med thrice! Vel ja, jeg blant annet en statlig sertifisert booty-shaker inspektør. Men utdannelsen min innbefatter alle former for show(virtuelle eller ikke) med lettkledde og tiltrekkende kvinner. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Folkens, det går an å hjelpe uten at trådstarter må komme med video. Svar på spørsmålet i førsteposten, eller la vær å post. Hold dere til topic. Takk. 2 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Folkens, det går an å hjelpe uten at trådstarter må komme med video. Svar på spørsmålet i førsteposten, eller la vær å post. Hold dere til topic. Takk. Moodkiller Lenke til kommentar
Populært innlegg thrice Skrevet 11. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2010 Folkens, det går an å hjelpe uten at trådstarter må komme med video. Svar på spørsmålet i førsteposten, eller la vær å post. Hold dere til topic. Takk. Hvis noen har et problem hva angår teknikk må man strengt tatt se den nåværende teknikken for å kunne komme med konstruktive råd i riktig retning. 12 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Husk å vær naken og innsmurt i stekesmør i videoen herp derp. Ta et aldri så lite hiphop-kurs, der lærer chicksen å skaka rumpen. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg *F* Skrevet 12. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2010 (endret) tror det skal litt til å gjøre det like bra som vekommende i videoen, men uten at jeg har noe peiling på det her vil jeg tro det gjelder å få flesket til å dingle etter muskelbevegelsene i en gjevn fart, i rundinger som man ofte ser i videoen. Ellers må man nok lære å bruke musklene nøyaktig. Bare å øve, så funker det etterhvert, og ja, diskusjon.no kan altids kommentere en eventuelt video og komme med forslag og forbedringer EDIT: Lagde en veiledning: Endret 12. september 2010 av Dj_Evelen 39 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Elsker dette forumet, så høyt engasjement for å hjelpe hverandre! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg