Gå til innhold

Bluescreen på batteri, ikke på støm.

China Burger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har endret på styringsprofilen til batteriet, slik at den ikke går i dvale/hvilemodus når maskinen går på batteri.

Dette er en maskin som er laget spesielt for VISTA, men det er Win 7 som er installert på den nå, kanskje det er derfor maskinen ikke takkler å gå i dvale/hvilemodus når den kjører på batteri?

Det var en som mente at det kanskje var batteriet sin feil, men synes det høres snoverdig ut, og det frister lite å kjøpe nytt batteri til nærmere 1000 kroner inkludert porto.

Men dette er ikke en alvorlig bluescreen som gjør noe, så sant en ikke er avhengig av å bruke dvale/hvildemodus?

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Bluescreen fra dvalemodus har jeg sett mange av, spesielt på xp.

Vista og Win7 er veldig likt så jeg tviler egentlig på at det er det som gjør dette.

Vanligvis ved blåskjermer så er det en driver som krasjer eller kommuniserer feil med memory. Alle blåskjermer lager også en minnedump som man kan prøve og debugge for å se hva det er som forårsaker krasjen. Dette er ikke hverdagskost og krever kunnskaper utover normalen så det kan hende at du må ha hjelp til å debugge minnedumpen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...