Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et bra MMORPG (download).

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Nå har jeg sittet og spilt litt singelplayer, men merker raskt at jeg får et behov for sosialitet.

Noen som kan gi noen forslag til MMORPG-spill jeg kan laste ned fra nettet? Det bør helst være gratis da, og ikke utgjøre alt for mye forskjell hvis man betaler eller ikke.

Runes of Magic har jeg prøvd. Men det var bare tyske, spanske og greske servere såhvidt jeg husker. Ingen som pratet Engelsk hvis du ikke spurte dem. Det liker jeg heller ikke noe særlig.

Takk for all hjelp.

Endret av Edit00r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen!

Nå har jeg sittet og spilt litt singelplayer, men merker raskt at jeg får et behov for sosialitet.

Noen som kan gi noen forslag til MMORPG-spill jeg kan laste ned fra nettet? Det bør helst være gratis da, og ikke utgjøre alt for mye forskjell hvis man betaler eller ikke.

Runes og Magic har jeg prøvd. Men det var bare tyske, spanske og greske servere såhvidt jeg husker. Ingen som snakte Engelsk hvis du ikke spurt dem. Det liker jeg heller ikke noe særlig.

Takk for all hjelp.

Runescape.com er jo alltid ett alternativ, men det kommer jo veldig anpå hvor gammel du er... Ganske mange norske spillere.

så og si alle sankker engelsk

Lenke til kommentar

Med free-to-play så får du lage deg èn karakter og utforske tre startområder (Ered Luin, Bree-land og the Shire). Du har tilgang til alle quests i disse områdene, samt hele "main quest". I praksis vil det si at du har tilgang til alle quests som får deg omtrent til level 20-30. Resten av verden er også tilgjengelig, men skal du queste der, uten å abonnere, må du kjøpe "quest packs". En quest pack låser opp alle quests i det området.

Og, ja, du har nå tilgang til en LotRO Store in-game, hvor du kan kjøpe ulike ting. Valutaen du kjøper i heter Turbine Points. Disse TP kan du få tak i enten ved å kjøpe dem for reelle penger (visa card) eller ved å skaffe deg dem i spillet.

Lenke til kommentar

Med free-to-play så får du lage deg èn karakter og utforske tre startområder (Ered Luin, Bree-land og the Shire). Du har tilgang til alle quests i disse områdene, samt hele "main quest". I praksis vil det si at du har tilgang til alle quests som får deg omtrent til level 20-30. Resten av verden er også tilgjengelig, men skal du queste der, uten å abonnere, må du kjøpe "quest packs". En quest pack låser opp alle quests i det området.

Og, ja, du har nå tilgang til en LotRO Store in-game, hvor du kan kjøpe ulike ting. Valutaen du kjøper i heter Turbine Points. Disse TP kan du få tak i enten ved å kjøpe dem for reelle penger (visa card) eller ved å skaffe deg dem i spillet.

Jeg leste noe på internet nettop (vet ikke om det er sant). Men er det ikke tilgjengelig i Europa?

Lenke til kommentar

Det er den gamle free trial typen, men den skal være disabled nå, siden den er erstattet med F2P. Rart at du ikke får registrere deg, jeg hadde ingen problemer.

Edit: Jeg leser i en annen LotRO-tråd her at det kun er US-versjonen som er F2P, den europeiske er visstnok utsatt.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Det er den gamle free trial typen, men den skal være disabled nå, siden den er erstattet med F2P. Rart at du ikke får registrere deg, jeg hadde ingen problemer.

Edit: Jeg leser i en annen LotRO-tråd her at det kun er US-versjonen som er F2P, den europeiske er visstnok utsatt.

Fikk fikset problemet. Byttet bare nettleser så var det ute av verden!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei alle sammen!

Runes of Magic har jeg prøvd. Men det var bare tyske, spanske og greske servere såhvidt jeg husker. Ingen som pratet Engelsk hvis du ikke spurte dem. Det liker jeg heller ikke noe særlig.

Takk for all hjelp.

Runes of Magic har to europeiske pve servere og en pvp server, bare se etter eu flagget. Der snakker alle engelsk.

Lenke til kommentar

Lotro F2P i EU er utsatt mest sannsynelig til slutten av måneden desverre, men de har tatt opp welcome back, så du skal mest sannsynelig kunne lage en trail og spille gratis til det kommer.

Det er egentlig ikke helt F2P, ettersom du må kjøpe veldig mye(leste ett sted at viss du vil ha akkurat hva en VIP har, må du bruke ca 200$, som er hva ett Lifetime membership koster:P) Så viss du vil ha ett helt gratis spill er Lotro kanskje ikke akkurat det beste!:)

Men dersom du vil bruke litt penger er det ett suverent spill, spiller det selv=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...