Edit00r Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hei alle sammen! Nå har jeg sittet og spilt litt singelplayer, men merker raskt at jeg får et behov for sosialitet. Noen som kan gi noen forslag til MMORPG-spill jeg kan laste ned fra nettet? Det bør helst være gratis da, og ikke utgjøre alt for mye forskjell hvis man betaler eller ikke. Runes of Magic har jeg prøvd. Men det var bare tyske, spanske og greske servere såhvidt jeg husker. Ingen som pratet Engelsk hvis du ikke spurte dem. Det liker jeg heller ikke noe særlig. Takk for all hjelp. Endret 11. september 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei alle sammen! Nå har jeg sittet og spilt litt singelplayer, men merker raskt at jeg får et behov for sosialitet. Noen som kan gi noen forslag til MMORPG-spill jeg kan laste ned fra nettet? Det bør helst være gratis da, og ikke utgjøre alt for mye forskjell hvis man betaler eller ikke. Runes og Magic har jeg prøvd. Men det var bare tyske, spanske og greske servere såhvidt jeg husker. Ingen som snakte Engelsk hvis du ikke spurt dem. Det liker jeg heller ikke noe særlig. Takk for all hjelp. Runescape.com er jo alltid ett alternativ, men det kommer jo veldig anpå hvor gammel du er... Ganske mange norske spillere. så og si alle sankker engelsk Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Lord of the Rings Online har en Free-2-Play versjon som ble lansert i går. Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Lord of the Rings Online har en Free-2-Play versjon som ble lansert i går. kult. det vil jeg og prøve Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Laster ned LOTRO free-to-play nå. Skal sjekke det ut imorgen. Men er det slik at vi kan kjøpe ting in-game da? Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Denne LOTRO reklamen er steinbra! Jeg vet at den er litt off-topic, men tenk på det som en bekreftelse av at det er gratis. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Med free-to-play så får du lage deg èn karakter og utforske tre startområder (Ered Luin, Bree-land og the Shire). Du har tilgang til alle quests i disse områdene, samt hele "main quest". I praksis vil det si at du har tilgang til alle quests som får deg omtrent til level 20-30. Resten av verden er også tilgjengelig, men skal du queste der, uten å abonnere, må du kjøpe "quest packs". En quest pack låser opp alle quests i det området. Og, ja, du har nå tilgang til en LotRO Store in-game, hvor du kan kjøpe ulike ting. Valutaen du kjøper i heter Turbine Points. Disse TP kan du få tak i enten ved å kjøpe dem for reelle penger (visa card) eller ved å skaffe deg dem i spillet. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Med free-to-play så får du lage deg èn karakter og utforske tre startområder (Ered Luin, Bree-land og the Shire). Du har tilgang til alle quests i disse områdene, samt hele "main quest". I praksis vil det si at du har tilgang til alle quests som får deg omtrent til level 20-30. Resten av verden er også tilgjengelig, men skal du queste der, uten å abonnere, må du kjøpe "quest packs". En quest pack låser opp alle quests i det området. Og, ja, du har nå tilgang til en LotRO Store in-game, hvor du kan kjøpe ulike ting. Valutaen du kjøper i heter Turbine Points. Disse TP kan du få tak i enten ved å kjøpe dem for reelle penger (visa card) eller ved å skaffe deg dem i spillet. Jeg leste noe på internet nettop (vet ikke om det er sant). Men er det ikke tilgjengelig i Europa? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det vet jeg ikke, jeg vil jo tro det. Jeg spiller det jo. Kan ikke tro at F2P bare skal være for USA. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Det vet jeg ikke, jeg vil jo tro det. Jeg spiller det jo. Kan ikke tro at F2P bare skal være for USA. Bra, jeg gleder meg til å begynne! Vet du hvor mye det vil koste meg i måneden for å bli VIP? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg abonnerer, det koster USD 14,99 i måneden. Dvs, ganske nøyakting en hundrelapp. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Det var litt dyrt, jeg kunne jo spilt WOW for den prisen. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hehe, det er ikke slik at LotRO er dårligere enn WoW. De er begge gode MMOs. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Ja, ok da. Takk for tipset, skal spille det nå snart. Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Er det bare meg eller står det: "Play for free for 10 days!" Når jeg registrerer? Edit: Jeg kan ikke registrere. Endret 12. september 2010 av Edit00r Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Det er den gamle free trial typen, men den skal være disabled nå, siden den er erstattet med F2P. Rart at du ikke får registrere deg, jeg hadde ingen problemer. Edit: Jeg leser i en annen LotRO-tråd her at det kun er US-versjonen som er F2P, den europeiske er visstnok utsatt. Endret 12. september 2010 av Tabris Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Det er den gamle free trial typen, men den skal være disabled nå, siden den er erstattet med F2P. Rart at du ikke får registrere deg, jeg hadde ingen problemer. Edit: Jeg leser i en annen LotRO-tråd her at det kun er US-versjonen som er F2P, den europeiske er visstnok utsatt. Fikk fikset problemet. Byttet bare nettleser så var det ute av verden! Lenke til kommentar
Anina Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei alle sammen! Nå har jeg sittet og spilt litt singelplayer, men merker raskt at jeg får et behov for sosialitet. Noen som kan gi noen forslag til MMORPG-spill jeg kan laste ned fra nettet? Det bør helst være gratis da, og ikke utgjøre alt for mye forskjell hvis man betaler eller ikke. Runes of Magic har jeg prøvd. Men det var bare tyske, spanske og greske servere såhvidt jeg husker. Ingen som pratet Engelsk hvis du ikke spurte dem. Det liker jeg heller ikke noe særlig. Takk for all hjelp. Runes of Magic har to europeiske pve servere og en pvp server, bare se etter eu flagget. Der snakker alle engelsk. Lenke til kommentar
Covi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Lotro F2P i EU er utsatt mest sannsynelig til slutten av måneden desverre, men de har tatt opp welcome back, så du skal mest sannsynelig kunne lage en trail og spille gratis til det kommer. Det er egentlig ikke helt F2P, ettersom du må kjøpe veldig mye(leste ett sted at viss du vil ha akkurat hva en VIP har, må du bruke ca 200$, som er hva ett Lifetime membership koster:P) Så viss du vil ha ett helt gratis spill er Lotro kanskje ikke akkurat det beste! Men dersom du vil bruke litt penger er det ett suverent spill, spiller det selv=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå