Muhammed93 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hei og hallo Jeg lurer bare litt på hvor jeg kan finne dressjakker eller blazer(e.l) i skinn, helst lys farge(gutt), og eventuelt: Hva heter disse typer jakker? har ikke noe spesifik prisklasse men jo billigere jo bedre Takker for svar (noe som dette ) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det kan virke som en god idè, men det er ikke det. Overhode ikke. Dropp det. For guds skyld. 5 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 ^ what they said. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Blazer i skinn? oO Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Kjør på! Kombiner gjerne med denne for en ekstra frekk look Edit: fikk kopiert bilde av en motorsykkel... Endret 11. september 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Muhammed93 Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) dere får meg til å bli nervøs hehe så hva anbefaler dere av normale dress da og som sagt lyse farger og pris teller mest Edit: Jeg mener selfølgelig Blazer da Endret 11. september 2010 av Muhammed93 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det er sannsynligvis betydelig billigere med en vanlig lys blazer enn en i skinn, anyway; så det bør gå fint Dessuten er den muligens lurere å kjøpe en mørk, type navy eller charcoal (norsk ord?) nå på året? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Vel, nå som vi har skremt deg bort fra å gjøre ditt livs største tabbe hva angår klær kan vi begynne på nytt. Det er feil sesong for lyse klær, men til sommeren vil en fin blazer i lin se bra ut! Beige og hvit er vel de mest vanlige fargene. Nå på høst/vinter ville jeg satset på en eller annen form for tweedblazer i brun, grå, eller grønn. Hvis du har mad swagger kan du kjøre på med en fløyelsblazer Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Legg merke til at det er KUN forbeholdt de med særdeles høyt nivå av mad swagger Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) yay, internet Endret 11. september 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå