tingo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jag fant, jeg fant en ny butikk: Robonor. Ok, det var ikke jeg som fant den, den ble nevnt i en tråd i elektronikkforumet her. Uansett - har noen av dere handlet hos Robonor, og hva er i så fall erfaringen? Lenke til kommentar
nevr0 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Etterlyser også erfaringer med Robonor. Venter tålmodig på to pakker derifra som lar vente på seg... Lenke til kommentar
robonor Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Etterlyser også erfaringer med Robonor. Venter tålmodig på to pakker derifra som lar vente på seg... Hei, dette er ROBONOR! Vi har sendt avsenderen spørsmål om å forklare seg... uten svar. Vi har aldri hatt en kunde som måtte vente på to pakker. Vi har bedt diskusjon.no fjerne dette innlegget men har ikke fått svar ennå. Vi har en 100% fornøyd policy og får daglig gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder. vh THOMAS / ROBONOR ps. det er eneste innlegget fra vedkommende. Lenke til kommentar
Retro74 Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har prøv å komme i kontakt på telefon etter en bestilling for en måneds tid siden, men får ikke svar på telefon eller blir brutt på den registrete mobiltelefonen. Lenke til kommentar
MarinaGmStD Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 De er helt elendige! Ventet i over 2 uker på en dum pakke. Virker som det er noen 14år gamle jomfruer av noen mammadalter som driver dette ifra deres foreldres kjeller! Er helt vilt useriøst. MYE billigere å kjøpe fra andre plasser i tillegg. Med de prisene de har burde de I ALLEFALL ha best service! Lenke til kommentar
Ronal Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Styr unna! Skulle gjerne sett denne tråden før jeg la inn bestilling hos robonor. Tror aldri jeg vært borti noe så useriøst tidligere. Bestillte 2 ganger ganske kjapt etter hverandre nå i januar og det var mangler på begge, hendvendte meg om dette og fikk bakoversveis når han klaget på at jeg forlanget så mye. Anbefalte meg å heller handle fra utlandet. For vel bare innse at det gikk noen hundrelapper i vasken her. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Styr unna! Skulle gjerne sett denne tråden før jeg la inn bestilling hos robonor. Tror aldri jeg vært borti noe så useriøst tidligere. Bestillte 2 ganger ganske kjapt etter hverandre nå i januar og det var mangler på begge, hendvendte meg om dette og fikk bakoversveis når han klaget på at jeg forlanget så mye. Anbefalte meg å heller handle fra utlandet. For vel bare innse at det gikk noen hundrelapper i vasken her. Reklamer på det. Kjøpt i Norge. du har gode forbrukerrettigheter her. Lenke til kommentar
Ronal Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Styr unna! Skulle gjerne sett denne tråden før jeg la inn bestilling hos robonor. Tror aldri jeg vært borti noe så useriøst tidligere. Bestillte 2 ganger ganske kjapt etter hverandre nå i januar og det var mangler på begge, hendvendte meg om dette og fikk bakoversveis når han klaget på at jeg forlanget så mye. Anbefalte meg å heller handle fra utlandet. For vel bare innse at det gikk noen hundrelapper i vasken her. Reklamer på det. Kjøpt i Norge. du har gode forbrukerrettigheter her. Jo burde jo det, men vet ikke om jeg orker å kommunisere med slike folk. Etter de siste mailene jeg har fått fra denne leverandøren så tror jeg bare jeg styrer unna. Noe så useriøst har jeg aldri opplevd selv fra privathandel. Ble en ordre direkte fra Sparkfun nå. Satser på at de er litt mer oppegående Endret 3. februar 2014 av Ronal Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Styr unna! Skulle gjerne sett denne tråden før jeg la inn bestilling hos robonor. Tror aldri jeg vært borti noe så useriøst tidligere. Bestillte 2 ganger ganske kjapt etter hverandre nå i januar og det var mangler på begge, hendvendte meg om dette og fikk bakoversveis når han klaget på at jeg forlanget så mye. Anbefalte meg å heller handle fra utlandet. For vel bare innse at det gikk noen hundrelapper i vasken her. Reklamer på det. Kjøpt i Norge. du har gode forbrukerrettigheter her. Jo burde jo det, men vet ikke om jeg orker å kommunisere med slike folk. Etter de siste mailene jeg har fått fra denne leverandøren så tror jeg bare jeg styrer unna. Noe så useriøst har jeg aldri opplevd selv fra privathandel. Ble en ordre direkte fra Sparkfun nå. Satser på at de er litt mer oppegående Er da "selgeren" vinner. Bedre om du gir han litt mostand slik at han ikke holder på slik fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå