sinnaelgen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen sider maser om at jeg trenger å installere en flashplayer for å vise innholdet. her blir det linket til Adobe når jeg så forsøker å installere den ( laste den ned først) så trenger nettleseren firefox et tillegg for at siden skal vises. Jeg velger å klikke på knappen for å installere dette tillegget men etter en stund kommer det opp en melding at det finnes ikke noe tillegg. hva er det som er som ikke gjør det mulig ? filen som blir lastet ned er ingen kjørbar installasjons fil Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dette er link til den kjørbare filen for andre nettlesere enn IE på Windows Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 det gikk i grunnen greit å installer programmet fra linken . det jeg syntes var lit rart var at nettleseren ( firefox) måtte være lukket når installeringen forgikk. jeg måtte selv lukke den før installering kunne forsette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå