Gjest vetformye Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Denne helgen vet jeg at samboeren min er et annet sted i landet i forbindelse med en reunion og i den forbindelse er sammen med en annen fyr. Vet ikke sikkert hvem, men har et par alternativer. Hva gjør man i en sånn setting? Lenke til kommentar
Populært innlegg waddaf Skrevet 11. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 11. september 2010 tar seg en bolle 12 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Bruker din samboer tid med en annen mann?! oh-shit oh-shit oh-shit!! Men serriøst: Kan ikke dama di tilbringe tid sammen med noen annen er det du som har problemet, eller ditt forholds historie. Endret 11. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du stoler på dama 1 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hun er på reunion og du er bekymret? Hvor mye stoler du på dama di? Hadde jeg hatt dame nå og hun skulle på noe slikt, hadde det ikke vært noe problem. Så lenge hun ikke gjør noe galt ser jeg ikke problemet i dette. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 tar seg en bolle ^ This! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå