Choo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei, Postet denne i X10 tråden men får kanskje like god om ikke bedre respons her. Har tenkt å skaffe meg X10 mini pro og hadde et par spørsmål rundt telefonen og android (har aldri hatt android telefon før, bare win mobile 6.2 eller noe på Samsung Omnia i900). Det som er viktig for meg er stabil og enkel tilgang til facebook, google mail, skype om mulig, lettvint å sende lengre SMS/Epost, kalender som kan synkroniseres opp mot google calendar (begge veier), mottak og sending av e-post vedlegg og mms + åpning av pdf/word dokumenter. Noen litt mer in-depth spørsmål: - Finnes det noen fullstendig liste over forbedringer/endringer når mobilen får Android 2.1? Og skal problemet med MMS ordnes? (Eller har det blitt ordnet?) Bruker MMS ganske aktivt. - Er det noen kalender app. som er ca det samme som google calendar i layout/funksjonalitet? Gjerne med muligheter for en god og oversiktelig ukentlig visning. - Hvordan er det med tilleggsprogrammene for åpning av MS Office filer? Ser at det følger med prøve versjoner og at man må betale for fullversjonene, hvor mye er dette og det er bare et engangsbeløp ja? - Noen merknader om å skrive lengre e-poster/sms? Kjenner ingen som har mini pro, så jeg har desverre ikke fått erfart dette selv. Hva med å sende vedlegg/ta imot vedlegg i e-post, går det greit? - Hvordan er filhåndteringen? Jeg tar endel bilder med mobilen, er det enkelt å sortere disse eller finnes det et tileggsprogram for dette? Har hørt at bildesortering kan være litt rotete. -La til dette i redigeringen, hvordan er installering og avinstallering av applikasjoner/programmer for X10 mini pro? Det blir ikke liggende igjen mapper/filer osv? Det er noe av det værste jeg vet.. hehe! - Er samtalelyden god? Sliter med litt dårlig hørsel (eventuelt selektiv hørsel som familien sier), så på flere telefoner så har jeg litt vanskelig for å høre den jeg snakker med. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Vivaz Pro men symbian vs. android så tror jeg android vinner i muligheter å funksjonalitet, da android er/blir nyere med 2.1 versjonen som skal bli klar iløpet av måneden her. Noen kommentarer til dette? Takk på forhånd. Mvh Choo. Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hei, Postet denne i X10 tråden men får kanskje like god om ikke bedre respons her. Har tenkt å skaffe meg X10 mini pro og hadde et par spørsmål rundt telefonen og android (har aldri hatt android telefon før, bare win mobile 6.2 eller noe på Samsung Omnia i900). Det som er viktig for meg er stabil og enkel tilgang til facebook, google mail, skype om mulig, lettvint å sende lengre SMS/Epost, kalender som kan synkroniseres opp mot google calendar (begge veier), mottak og sending av e-post vedlegg og mms + åpning av pdf/word dokumenter. Noen litt mer in-depth spørsmål: - Finnes det noen fullstendig liste over forbedringer/endringer når mobilen får Android 2.1? Og skal problemet med MMS ordnes? (Eller har det blitt ordnet?) Bruker MMS ganske aktivt. - Er det noen kalender app. som er ca det samme som google calendar i layout/funksjonalitet? Gjerne med muligheter for en god og oversiktelig ukentlig visning. - Hvordan er det med tilleggsprogrammene for åpning av MS Office filer? Ser at det følger med prøve versjoner og at man må betale for fullversjonene, hvor mye er dette og det er bare et engangsbeløp ja? - Noen merknader om å skrive lengre e-poster/sms? Kjenner ingen som har mini pro, så jeg har desverre ikke fått erfart dette selv. Hva med å sende vedlegg/ta imot vedlegg i e-post, går det greit? - Hvordan er filhåndteringen? Jeg tar endel bilder med mobilen, er det enkelt å sortere disse eller finnes det et tileggsprogram for dette? Har hørt at bildesortering kan være litt rotete. -La til dette i redigeringen, hvordan er installering og avinstallering av applikasjoner/programmer for X10 mini pro? Det blir ikke liggende igjen mapper/filer osv? Det er noe av det værste jeg vet.. hehe! - Er samtalelyden god? Sliter med litt dårlig hørsel (eventuelt selektiv hørsel som familien sier), så på flere telefoner så har jeg litt vanskelig for å høre den jeg snakker med. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Vivaz Pro men symbian vs. android så tror jeg android vinner i muligheter å funksjonalitet, da android er/blir nyere med 2.1 versjonen som skal bli klar iløpet av måneden her. Noen kommentarer til dette? Takk på forhånd. Mvh Choo. hei har de tlf, elsker den. men er ikke så veldig intrisert i tlf så kjønner ikke hva du mener med alt det griene. men samtale lyd burde du ikke bekymre deg for, høy lyd og veldig klar. Endret 11. september 2010 av rema100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå