lessis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 På tide det kommer ut noe fra meg også. Ser at det var flere enn meg som gikk inn. Måtte en tur hit for et privat ærend og ble positivt overrasket Garderoben er også lekker Hvilket kamera skal jeg velge? Kåre Vi var ikke alene med kameraer på operataket Utenfor samtidsmuseet hvor vi rotet oss inn står denne installasjonen En fontene gikk vi også forbi Avslutter med noen blomster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Henger meg på, absolutt hyggelig treff! Kaians regnbilder med fontene i bakgrunnen synes jeg var fine. Likte også fargene på den surrealistiske koppen til Bykatt. -- Jeg er personen med stripete genser på gruppebildet. Endret 12. september 2010 av Slettet-U8ZiojSR Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Da har jeg funnet frem noen flere ... Kåre RandiA Skulpturen utenfor operaen God morgen Jan Cowboyer og onkler Sykkelløp Mer våt kveld Mange godsaker på en gang edit: Har lagt ut noen fler på flickr ... Endret 13. september 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
magnfoto Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 To til... Det ene heter "den jævla drittungen" Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Det ene heter "den jævla drittungen" Det ble ekstremt bra! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 To til... Det ene heter "den jævla drittungen" Det var da kreativt...... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Takk alle for en fin dag! Det var hyggelig å få treffe dere. Kanske blir det en tur til Oslo igjen i framtiden. Dere har postet masser av gode bilder. Liker spesiellt siste bild fra kaian, kakebildene fra Tom og Gorgat, Surrealistisk fra Bykatt og siste bildet fra magnfoto (post nr1) + "den jævla drittungen" i post nr2. -- Her er noen av mine (det kommer fler på min Flickr): Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Oi, så flotte bilder, Helena...spesielt det siste med regn og refleks...vi hadde da en vellykket tur synes jeg... Lenke til kommentar
magnfoto Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Takk for hyggelige kommentarer til mine bilder. Overrasket over at flere liker "den jævla drittungen". Jeg ser bare denlille jenta som hopper rett foran og saboterer bilde. Willy's skyld atdet ikke havnet i søpla men ble lagt ut. Mange flotte bilder her, nevner bare noen: Kaian.... flott nær-foto av en flott kvinne. Gorgat's.... sykkel bilde, veldig bra. HelenaN's bilder av Operataket Tomsi42 og HelenaN's bilder av våte gater om kvelden. Spesielt det siste til HelenaN's der billykter lyser opp regnet. Det er sååå fantastisk. Det er vel ikke tvil om at regnvær er fantastisk foto vær? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mye flott som vanlig, HelenaN. Likte spesielt godt karusellen. Hvor var den hen? Utrolig hyggelig at dere tok turen fra Trondheim. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Her er noen av mine bilder. Det ble kun testing med det nye objektivet mitt idag så det ble ikke så mye bra denne gangen. Edit: la til et bilde til. Endret 15. september 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Her er noen av mine: Helena drar av gårde. - Med måken på Opera-walk Opera måken - Og Fotografens fall Luksus-sofa og selv-refleksjon Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 "Helena drar av gårde". He he! Liker spesielt bildet med teksten Oslo. -- Randi, magnfoto og Bykatt: Mange takk! Karusellen fant jeg i Vaterland ved Akerselva. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Her er noen for en start fra meg: Morsomme paraplybilder også...og det bildet av bykatt var bare nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå