kaian Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Takk for en hyggelig vandring, kult at så mange1 kom selv om været kunne vært bedre. Lyset var dog, flott, så det bør bli mange fine bilder 1)Hvor mange ble vi? Nesten 20? edit: treffet var den 11. september, ikke om en uke Endret 12. september 2010 av kaian Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kjempebra oppmøte idag, mange hyggelige nye fjes, og noen gamle (like hyggelige). Den harde kjerne har enda ikke avslutten den sosiale delen - så bildene kommer nok først i morgen for min del Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Her er noen for en start fra meg: Endret 14. september 2010 av kaian Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, moro med stort oppmøte. Mange kjente og ukjente ansikter. Et par fra meg: In through the out door Akam-vær Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Her kommer et bilde av de fleste oppmøtte, dette var før været begynte å motarbeide oss (les: litt fuktig) Kommer nok flere bilder fra meg etterhvert. Takker alle oppmøtte for et hyggelig treff. Tror vi ble en 17-18 stk som var tilstede. Og over halvparten var nye deltakere. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kven er kven på bilete? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kven er kven på bilete? Det tror jeg ikke vi vet selv en gang... Et par til: Guess who... Rådhusgt. 5 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Kven er kven på bilete? Godt spørsmål Her er samme gjengen minus tomsi42, men med Gorgat - da vet dere litt mer edit: HelenaN, RandiA, TE?, Italieneren, Mal56, ?, ilpostino, Gorgat, lessis, Bykatt, ?, Willy?, ? JoonGoii, kaian, k.n.b (undertegnede er bak kamera) Italieneren er en hyggelig kar som jobber på Universitetet og ble anbefalt av en kollega å bli med oss. Og en ikke skyggeredd fan ... Endret 12. september 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Og en ikke skyggeredd fan ... Ser ut som at fanklubben også var overrasket over det gode oppmøtet. Du traff brukbart her Tom. Det siste bildet til Kaian (som han også la ut i septembertråden) var heller ikke dumt. Betegnenede for været i alle fall. Lenke til kommentar
Wiily Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hei igjen! Takk for hyggelig fotovandring mm fra en av de mange nye. Den fjærkledde kunne skrike høyt, men så bor den vel ikke på et operatak for ingenting. Fotofangsten min ble ikke ekstremt vellykket, men erfaring er jo greit å ha med videre uansett. Her foreviges operamåken, riktignok etter at nebbet klappet igjen. Willy (rød og hvit på gruppefoto) Endret 11. september 2010 av Wiily Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har døpt måken til Kåre ... Har et par bilder til av den. Noen få til her før jeg krabber til køys. Lessis in action Reflektert Maritimt Ettermiddagskake Mot natt Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Her kommer 3 stk fra meg. Var vel de som er verd å presenteres fra mitt kamera. Starter med et ganske abstrakt bilde fra operaen AKAM gathering 110910-28.jpg by gorgat112, on Flickr Følger opp med detaljbilde fra kaken til k.n.b. AKAM gathering 110910-61.jpg by gorgat112, on Flickr Det var andre enn oss som også var ute i regnværet denne dagen AKAM gathering 110910-65.jpg by gorgat112, on Flickr Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Kven er kven på bilete? jeg er nummer 7 fra venstre iallefall. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Synes du fanget akam-væren bra også k.n.b! Endret 12. september 2010 av kaian Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Synes du fanget akam-væren bra også k.n.b! He, he. Du er vel ikke født i væren også? Bra trio av Gorgat der forresten. Jeg klarte ikke å få noe særlig ut av sykkelfeltet. Håper kakebildet kan bidra til ytterligere misunnelse. Endret 12. september 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Takk for et veldig hyggelig treff, folkens. Noen bilder fra meg: Garderobe Fjærlett Surrealistisk Alternativt gruppebilde Lenke til kommentar
magnfoto Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Enig med de over, koselig gjeng. Ny tur snart? Endret 13. september 2010 av magnfoto Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det var da svææært så moro du hadde det da magnfoto. Gikk du tilbake til operaen etterpå? Det kan ikke ha vært så dunkelt der under den første sessionen. Willy har forøvrig fanget en rimelig typisk situasjon på disse treffene (da tenker jeg selvfølgelig på disse profesjonelle modellene som insisterer på å posere for en kråkebolle eller to). Garderobebildet til Bykatt hadde en svært mystisk stemning. Antakelig relatert til den relativt lange lukkertiden for et håndholdt foto. 1 Lenke til kommentar
magnfoto Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det var da svææært så moro du hadde det da magnfoto. Gikk du tilbake til operaen etterpå? Det kan ikke ha vært så dunkelt der under den første sessionen. Willy har forøvrig fanget en rimelig typisk situasjon på disse treffene (da tenker jeg selvfølgelig på disse profesjonelle modellene som insisterer på å posere for en kråkebolle eller to). Garderobebildet til Bykatt hadde en svært mystisk stemning. Antakelig relatert til den relativt lange lukkertiden for et håndholdt foto. He, he, he Ja, vi tok en svipptur forbi Operaen, i pøsregnet. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Mye fint! Likte særlig Bykatts refleksjoner over lange lukkertider i operagarderoben, og magnfoto's skjeldne miljøportrett med herrene k.n.b og k.n.b i akjson utenfor Samtidskunstmuseet, de er bare strålende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå