cowboy bob Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Var en hard dag i dag, men jeg greide å komme hjem uten noen store problemer på skolen. 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Pff! Talk about problems! Jeg har høstferie og fri hele dagen, men har likevel holdt meg siden 30. September. Du bør være glad du har noe å fylle dagen med. Endret 4. oktober 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Vel, jeg går på elektro, så det er nok av spenning der for å si det slik, og min resistans blir stadig mindre. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) jeg feila Endret 5. oktober 2010 av Deadmau5 Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Puh. Nesten så jeg ikke klarte å holde meg lenger når jeg dusjet idag. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en susp og teipe den på elns. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Jeg begynner å tvile på at jeg klarer dette, men er foreløpig enda med i gamet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Starter oktober med klassetur til Polen, så minst èn uke skal jeg klare Haha, da hadde jeg røket på dag 1. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er ute. Hadde vel aldri tenkt å klare hele måneden uansett. Er fornøyd med seks dager uten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Starter oktober med klassetur til Polen, så minst èn uke skal jeg klare Haha, da hadde jeg røket på dag 1. Ja, blir så kåt av de svette guttekroppene på bussen. 1 Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg hadde våt drøm i natt! Har ikke hatt det på 4-5 år da jeg var i starten av puberteten. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Starter oktober med klassetur til Polen, så minst èn uke skal jeg klare Haha, da hadde jeg røket på dag 1. Ja, blir så kåt av de svette guttekroppene på bussen. Hver sin smak vettu *istedetfor å være spydig* Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er ute, nesten en uke er ikke så ille da. Fylla har skylda. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er ute, men har holdt meg siden 18. September. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dersom man har vært uheldig og kanskje fått bennern og berørt den litt. Er man ute da? (bare for nysgjerrighetens skyld spør jeg) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Om du har fap'et men ikke kommet? Veeeel.. det heter "Fap Free..", men jeg skal la noen andre bestemme. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 En juridisk tolkning av "fap free" burde være ganske klar her. Tolker man "fap free" isolert sett så er selvsagt all form for berøring i form av onani strengt forbudt, hvis man likevel ser på formålet med oppgaven eller utfordringen, så bør "fap free" tolkes dithen at man ikke bevisst gjør noe for å få utløsning/orgasme. Ellers er det kjipt for de som har bla. våte drømmer osv. Jeg hadde frikjent "Bearar" såfremt han ikke nådde klimaks, men det er bare min tolkning av utfordringen. 2 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk for flott(e) svar, men tror jeg må legge meg flat og kaste inn håndklet. Føles ikke riktig å fortsette, da poenget tross alt er å være helt fap-free. Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg tapte igår.. Jeg kunne ikke motstå når morrabrødet dukket opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå