Ordinary Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvordan kan jeg overklokke skjermkortet mitt, ATI 5770 1 GB, via ATI control panel? Jeg får ikke endret på noe som helst og alt er ''blurry''.. du har helt sikkert vært borti slikt. Har andre programmer som overklokker, men liker de ikke noe særlig, dessuten ønsker jeg å bruke noe jeg vet er mer sikkert, og fra produsenten selv. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du kan jo prøve Auto-Tune under ATI Overdrive i Catalyst Control Center. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du bør så absolutt teste ut MSI Afterburner som er bygget på Rivatuner. Har også opplevd flimring som du nevner ved å klokke fra kontrollpanelet, men aldri fra Afterburnet. Du bør absolutt gi det en sjangs. Jeg garanterer deg at det er et serdeles solid og gjennomført program, som du vil lære deg å sette pris på bare du bruker litt tid på å sette deg inn i det. Lenke til kommentar
Ordinary Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Du bør så absolutt teste ut MSI Afterburner som er bygget på Rivatuner. Har også opplevd flimring som du nevner ved å klokke fra kontrollpanelet, men aldri fra Afterburnet. Du bør absolutt gi det en sjangs. Jeg garanterer deg at det er et serdeles solid og gjennomført program, som du vil lære deg å sette pris på bare du bruker litt tid på å sette deg inn i det. Bruker MSI Afterburner for øyeblikket, men likevel.. Overklokket til 1337 Mhz minne og 875 Mhz Core Clock. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bruker MSI Afterburner, får bare striper over hele skjermen med ATI CCC's overklokking. Får Core-clock opp på 960MHz og Mem-speed til 1300Mhz(x2=2600MHz) med 1.2v på Core og MSI Radeon 5770 P1MDG. Du burde være i nærheten der ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå