Hoffah Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei Jeg kjøpte forleden en x10 mini pro fra nettbutikken til telenor med superpluss totalpris 1549. Jeg tenkte da å bryte operatørlåsen og betale superpluss abonnementet i 12 måneder, men ikke bruke det. Jeg bestilte simkort fra ludomobil, og de skulle overføre nr mitt. Det viser seg nå at jeg må betale bruddgebyr, har fortsatt 12 dager før angrefristen går ut. Jeg vil bruke Terningkast 6 fra ludo i min telefon, og legge simkortet fra telenor i en skuffe og betale de 129,- i måneden. Må jeg ha nytt nr får å kunne gjøre det? Takker for alle som er til hjelp Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du må skaffe deg et nytt telefonnummer fra Ludo. Dersom du porterer ditt eksisterende Telenornummer til Ludo vil det bli det samme som å bryte abonnementet og du må derfor betale gebyr for det. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 OK takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå