Latias Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Asamoah Gyan sender Sunderland i ledelsen. Fyren fortjener vel det etter tabben i VM. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Liker Gyan. Håper han får ein god sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Teipball da. Fulham tar ledelsen på overtid, haha. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Kampen til Tottenham føltes som nok et tap. Med så mange gode spillere i stallen må Redknapp klare å få mer ut av dem en dette. Som kommentatoren sa, "Jeg har ikke nevnt Lennon gjennom hele første omgang". Kanskje ikke rart, når han kun prøvde seg på 1 jevla raid.. Endret 11. september 2010 av Hille Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Absolutt en fin runde sett med mine øyne. United, City og Tottenham avgir poeng. Chelsea og Arsenal hadde veldig greie hjemmekamper så det var litt mye forlangt. Med en seier i morgen er Liverpool fullt med. Men så får vi se da, Birmingham borte sliter vi maks med. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Teipball da. Fulham tar ledelsen på overtid, haha. Når Steven Fletcher skal la ballen gå mellom beina på et frispark går det gjerne sånn, i tilegg får vi rødt i samme situasjon. Fulham var best, men utrolig kjedelig at de scorer på den måten. Heldigvis har vi Spurs neste helg som vi alltid slår Lenke til kommentar
m4rkus94 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 noen som vet hvorfor den franske spilleren malouda satt på benken mot west-ham? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Stoke - Aston Villa på tv i aften. Jeg har satt 200 gronker på hjemmeseier og forlanger full oppreisning fra han der oppe etter en ny dritthælj på fotballfronten. 2-0 bankers bom. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 noen som vet hvorfor den franske spilleren malouda satt på benken mot west-ham? Det jeg også spør meg selv om. Var en merkelig oppstilling fra Ancelotti mot West Ham, synes jeg. Kanskje for å spare noen spillere før Zilina-kampen i midtuken? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Malouda blei nok spart. Ville sett stygt ut å pådra seg ein skade rett før CL begynner. Han har også vært ein av våre beste menn så langt i sesongen. Lampard var vel skadet? Eller blei han også spart? Endret 13. september 2010 av Mutu Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ingen som så Stoke? Deilig at de (Etherington) slo kjedelige, støgge Villa. Ex-Liverpool filmer seg til avgjørende frispark også. Klasse Grats med cash, Game. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Flott å se Etheringthon i storform. Savner han veldig. Liker bedre hvordan Stoke opptrer nå, de prøver å kjøpe litt mer tekniske spillere og legge om den kyniske stilen. Sånt kan man like. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Malouda blei nok spart. Ville sett stygt ut å pådra seg ein skade rett før CL begynner. Han har også vært ein av våre beste menn så langt i sesongen. Lampard var vel skadet? Eller blei han også spart? Lampard ble jo operert for brokk. Og var ikke helt 100% til kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå