Gå til innhold

Hva er en ipaq H5450 verdt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyprisen på disse ligger vel på snaue 6500 kroner, slik at jeg kan tenke meg at en brukt en vil koste rundt 4000. Dersom noen vil selge... :D

Jeg kjøpte en annen iPAQ nettopp, H1910 (den amerikanske versjonen av H1915), og jeg er storfornøyd. Det er litt stilig å kunne se en film, høre på MP3, lese bøker OG spille Age of Empires på en PDA!

Ingenting å si på hastigheten heller...

Dersom du ikke har et akkutt behov for å kjøpe en 5450, så kan jo Axim være et alternativ. Du får den ny for litt over 3000 kroner. Hadde gått for denne selv, bortsett fra at størrelsen på H1910 er mye mer attraktiv (ja - den går faktisk i bukselomma uten problemer)

Lykke til - dette er uansett ikke et kjøp du kommer til å angre på!

swanky

Lenke til kommentar

Jeg kan få tak i en til rundt 4500,- engang. Da med et ekstra 64mb minnekort (som jo ikke er mye akkruat :roll: ).

Problemet mitt er at jeg syntes den er dyr selv til å være brukt...greit at den er dyr som ny...men at de krever så sinnsykt for den når den er brukt er jo helt sprøtt spør du meg..

Lenke til kommentar

Egentlig er prisen helt OK. Dette er fortsatt en god modell. Men som sagt: jeg vill kanskje spart en tusenlapp og kjøpt den fra Dell, eller evt. iPAQ H1915.

Personlig synes jeg at 5450 er litt stor og klumpete, men det kommer jo an på hva du forventer av en modell. Den har jo det meste, da...

Og det 64MB kortet kan du bare se bort fra. Du har helt rett - det er ingenting - så det beste er å ikke tillegge det altfor stor betydning i valget ditt. Jeg bestilte nettopp et 256MB SD-kort til iPAQ'en min. Kostet ca 900 kroner på IdéData.

swanky

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...