Rescue me Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 det er ikke lov å poengtere åpenbare huller i historien til trådstarter? som at han sto opp halv 5 om morraen for å gå i parken og på macern? Og at han var alene i NYC som femåring. Var med broren og fetteren så trenger ikke å være noe problem om de er en god del eldre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det er fortsatt masse hull i historien til trådstarter, uansett om han var med bror og fetter... Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Utrolig hva enkelte kan dikte opp. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Skal innrømme at historien ikke akkurat er veldig troverdig, men ser egentlig ikke hvorfor noen skulle lyve om noe slikt. Endret 18. november 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Enkelte gjør alt for oppmerksomhet.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Enkelte gjør alt for oppmerksomhet.. Oppmerksomhet på et internettforum med en anonym bruker? Høres ikke ut som om det er noe særlig vits. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Enkelte gjør alt for oppmerksomhet.. Oppmerksomhet på et internettforum med en anonym bruker? Høres ikke ut som om det er noe særlig vits. Troll a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response Hvorfor er det få som forstår 1 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det virker mer som en skoleoppgave enn en selvopplevd opplevelse eller trolling for den saks skyld. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nå ser jeg at mange går rett i strupen på trådstarter, man kan godt la tvilen komme han til gode. Jeg vet ihvertfall selv at ting jeg opplevde når jeg var liten er ting jeg "husker" fordi jeg har blitt gjenfortalt det flere ganger og at resultatet har blitt at jeg har skapt egne minner, basert på det jeg kanskje husker og det andre har fortalt meg. Selv om tidslinjen er litt rar i denne historien og han var veldig ung da, betyr det ikke nødvendigvis at alt er løgn eller at det er trolling. 1 Lenke til kommentar
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Husker det var mye styr i media, men gikk ikke videre innpå meg. Med tanke på hvor mange uskyldige som dør i Irak f.eks. Er vel i bunn og grunn fordi det skjedde i Amerika, at det er blitt blåst opp sånn. *New York er ikke Baghdad eller Kabul. *Nesten alle irakiske sivile blir drept av andre muslimske eller irakiske grupperinger *WTC er håret mer spektakulert enn den ukentlige store bilbomben i Irak hvor det kanskje går med 5-10-20 eller maks 50 personer. Det irriterer meg når folk bruker såkalt "sunt vett" (appeal to common sense) til å forsøke å snu fakta på hodet. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Husker det veldig godt, jeg fikk ikke se barne tv og morfar okkuperte tv'n!. 2 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Diktet han det opp? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Neid et gjorde jeg ikke, de som tror det er cpskada. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Han diktet det nok ikke opp, hva får noen til å tro det? Der er jo ikke noe spesielt som skjer i historien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå