Gå til innhold

Min 9/11-opplevelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte gjør alt for oppmerksomhet..

Oppmerksomhet på et internettforum med en anonym bruker? Høres ikke ut som om det er noe særlig vits.

Troll

a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response

Hvorfor er det få som forstår :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå ser jeg at mange går rett i strupen på trådstarter, man kan godt la tvilen komme han til gode. Jeg vet ihvertfall selv at ting jeg opplevde når jeg var liten er ting jeg "husker" fordi jeg har blitt gjenfortalt det flere ganger og at resultatet har blitt at jeg har skapt egne minner, basert på det jeg kanskje husker og det andre har fortalt meg. Selv om tidslinjen er litt rar i denne historien og han var veldig ung da, betyr det ikke nødvendigvis at alt er løgn eller at det er trolling.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Husker det var mye styr i media, men gikk ikke videre innpå meg. Med tanke på hvor mange uskyldige som dør i Irak f.eks. Er vel i bunn og grunn fordi det skjedde i Amerika, at det er blitt blåst opp sånn.

*New York er ikke Baghdad eller Kabul.

*Nesten alle irakiske sivile blir drept av andre muslimske eller irakiske grupperinger

*WTC er håret mer spektakulert enn den ukentlige store bilbomben i Irak hvor det kanskje går med 5-10-20 eller maks 50 personer.

Det irriterer meg når folk bruker såkalt "sunt vett" (appeal to common sense) til å forsøke å snu fakta på hodet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...