Dannibooy Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hey! Jeg skal kjøpe meg min første lett motorsykkel og har null kunnskap Så jeg trenger DIN hjelp til å velge en god nybeggyner sykkel. Det jeg har mest lyst på er en 4 takter siden jeg ikke har tenkt å trimme noe som helst. Jeg digger bare sånn svær tank på racer men vil ha noe som ikke skraper i bakken om jeg kjører på grus og i sti også.... Det må ikke være dyrt siden jeg er en fattig 15 åring men jeg tenkte på kymco quannon 125 Noen som har hørt eller vet noe om den? Kom gjerne med andre forslag også Mvh Dannibooy Lenke til kommentar
Dannibooy Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Lite aktiv tråd.... Lenke til kommentar
Dannibooy Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 bump Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) edit, multipost Endret 13. september 2010 av mwftw Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvis du utdyper litt mer hva du egentlig vil ha, egenskaper osv. pluss budsjett, da vil det være mye enklere for andre og anbefale Lenke til kommentar
Dannibooy Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Yeey et svar! Budsjett: Neeh max 20k?xD Egenskaper: Bra for nybegynnere(vil ikke ha quannon lenger siden det er ukjent merke) Hva med rieju rs2 125? er den bra for meeh som skal lære og kjøre? oh også bra for langturer (ikke varadero) god sittestilling for ca 180 oh også bra for langturer (ikke varadero) god sittestilling for ca 180 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå