Romis Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hei! Jeg har prøvd å få Age of Empires 2 til å funke med Windows 7 i mange dager nå, jeg har prøvd å fjerne explorer.exe og så gå inn, og forskjellige cracks, men ingenting funker. Det som skjer er at jeg kommer inn i spillet og hører og ser spillet i 1 sekund, så blir jeg kicked ut til desktop igjen. Jeg har prøvd å kjøre i kompatibilitetsmodus, og satt skjermen ned til 800x600 med 256 farger, det funka ikke. Hva annet kan jeg gjøre for å fikse det? Jeg har virkelig lyst til å spille Age of Empires, men kan ikke på grunn av Windows 7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Trolig et lokalt problem hos deg, jeg har i alle fall spilt AoE2 på Win7 tidligere. Kan ikke huske jeg møtte på noen store problemer, fikk ikke altid korrekte farger, men spillet i seg selv kjørte som normalt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Det er bare så underlig at det ikke virker, får vel innstallere Windows XP sammen med Win7 så jeg kan bytte mellom de og spille spill som er eldgamle på XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå