Cepherit Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hallo.. Hva koster en 6pakning med Heineken eller Tuborg? Er det billigere om man kjøper en sekspakning enn om man kjøper ølboksene hver for seg? Det er 0,33 jeg snakker om btw! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 koster like masse uansett klase eller ei Men ja, prisen er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Heineken er FYI mye dyrere enn Tuborg. Tror en sekser Tuborg ligger på rundt 80kr, og Heineken mellom 130 og 160. Varierer fra butikk til butikk. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noe sånt som Bunnskrap sier. Men så er Tuborg ganske.. ja, billig = billig smak Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Noe sånt som Bunnskrap sier. Men så er Tuborg ganske.. ja, billig = billig smak men, veldig fin om man skal drikke mange=) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Smaken er som baken. Jeg liker Tuborg bedre enn heiniken. Hold deg unna import- øl. Det koster mye, mye mer enn det smaker. Selv om det smaker godt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Import-øl foretrekkes når man sitter hjemme og koser seg, ikke på fest hvor det handler om å bøtte nedpå med booze. Det skal dog sies at jeg tok meg en Budweiser (import) igår på fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå