sigvmoen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hva er søke ordet for å få lastet ned Matprat til min x10 mini på android market. Prøvd MatPrat,matprat,mat.... finner ikke noe. Endret 12. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hva er søke ordet for å få lastet ned Matprat til min x10 mini på android market. Prøvd MatPrat,matprat,mat.... finner ikke noe. Jeg vil tippe at du må ha minst Android 2.1 for å finne det. jeg søkte på Matprat og fant det med en gang. Har Android 2.2 Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Utviklet for Android 1.5 og opp, men X10 mini har nok for liten skjerm til at du får brukt den. Derfor finner du den ikke, ettersom du ikke kan benytte den. Forutsatt at jeg tar feil, link til selve app´n: http://www.androidpit.com/en/android/market/apps/app/no.smartphones.matprat/MatPrat Lenke til kommentar
sigvmoen Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Utviklet for Android 1.5 og opp, men X10 mini har nok for liten skjerm til at du får brukt den. Derfor finner du den ikke, ettersom du ikke kan benytte den. Forutsatt at jeg tar feil, link til selve app´n: http://www.androidpit.com/en/android/market/apps/app/no.smartphones.matprat/MatPrat ja prøvde den linken og.. funket ikke. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Utviklet for Android 1.5 og opp, men X10 mini har nok for liten skjerm til at du får brukt den. Derfor finner du den ikke, ettersom du ikke kan benytte den. Forutsatt at jeg tar feil, link til selve app´n: http://www.androidpit.com/en/android/market/apps/app/no.smartphones.matprat/MatPrat ja prøvde den linken og.. funket ikke. Da krever app´n en større skjerm, og du vil dessverre ikke få brukt den. Har vært over flere slike tilfeller hvor jeg får lagt inn, søkt opp og funnet app som X10 mini brukere ikke finner. Sorry mac Lenke til kommentar
runniz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hva er søke ordet for å få lastet ned Matprat til min x10 mini på android market. Prøvd MatPrat,matprat,mat.... finner ikke noe. Jeg har også X10 mini og sendte en forespørsel til matprat på torsdagen og fikk dette til svar; Applikasjonen er kompatibel, det er bare en bug som må fikses for at x10mini blir tilgjengelig. I løpet av en uke vil den være klar til nedlastning for din telefon. Den ble sluppet ved midnatt i går, så her var du tidlig ute og det gleder oss! Håper du blir fornøyd med appen. Med vennlig hilsen Opplysningskontoret for egg og kjøtt Lenke til kommentar
sigvmoen Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Hva er søke ordet for å få lastet ned Matprat til min x10 mini på android market. Prøvd MatPrat,matprat,mat.... finner ikke noe. Jeg har også X10 mini og sendte en forespørsel til matprat på torsdagen og fikk dette til svar; Applikasjonen er kompatibel, det er bare en bug som må fikses for at x10mini blir tilgjengelig. I løpet av en uke vil den være klar til nedlastning for din telefon. Den ble sluppet ved midnatt i går, så her var du tidlig ute og det gleder oss! Håper du blir fornøyd med appen. Med vennlig hilsen Opplysningskontoret for egg og kjøtt Okei da er det bare å vente litt. Takk for svar. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Om du installerer og slår på Fast Web Installer for Appbrain.com kan du installere en del programmer som ikke har slått på QVGA-støtte uten å gå innom markedet (kun gratis, selvfølgelig). De virker som regel helt fint. Red.: Matprat fungerer også helt flott. Kjekk liten app! Endret 13. september 2010 av mrhanky Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Om du installerer og slår på Fast Web Installer for Appbrain.com kan du installere en del programmer som ikke har slått på QVGA-støtte uten å gå innom markedet (kun gratis, selvfølgelig). De virker som regel helt fint. Red.: Matprat fungerer også helt flott. Kjekk liten app! Vel,at den ikkje støtter APP2SD direkte er ein grunn til at eg ikkje har innstallert den Elles er det nok ein fin app. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå