2ore Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Heisann, sliter litt med et et lite problem. Når jeg slår på datamaskinen så fungerer ikke internettet, selv om Windows 7 påpeker at jeg det. Den midlertidlige løsningen jeg har funnet er at jeg må slå av selve nettverkskortet og reaktivere det hver eneste gang jeg slår på datamaskinen. Alle netverksinnstillingene mine er satt til automatisk, så jeg har ikke peiling på hva som forårsaker problemet. Hadde vært supert med noen innspill som muligens kan hjelpe meg med å få ordnet det. Er ekstremt irriterende å vente ca. 10 minutter etter jeg har slått på maskinen før jeg kan bruke den (den bruker faktisk så lang tid til å slå av og på nettverkskortet ). HK: Gigabyte EP35C-DS3R OS: Windows 7 Ultimate Legger til et bilde på hvordan maskinen påstår at den har internett selv om det er umulig å gjøre noe som helst internettrelatert. Endret 11. september 2010 av Crippled Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Maskina er jo tydeligvis koblet mot en router på bildene dine. Sjekk routeren og se om det er noe som sperrer der, evt resett den til factory defaults og sett den opp på nytt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Disable IPv6 til nettverkskort og se om det hjelper. Ellers ville jeg prøvd å finne en annen driver for nettverkskortet. Slå også av strømsparing for nettverkskort. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Har gjort alt hittil, uten hell, desverre. Skal prøve å resette routeren og se om ting ordner seg da. Lenke til kommentar
quakern Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Oppdater nettverkskort driveren til nyeste versjon Lenke til kommentar
2ore Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Magi! Probelemet løste seg helt av seg selv, uten at jeg gjorde noe som helst. Lurer veldig på hva som var årsaken, men det viktigste er at det endelig fungerer. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nja, problemer som mirakuløst fikser seg selv har det som regel med å dukke opp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå