Gå til innhold

Problemer med XFX5870, igjen...!

Binders'

Anbefalte innlegg

Altså, jeg hadde for noen uker siden problemer med skjermkortet mitt, et XFX5870.

Nærmere beskrivelse av det problemet her --> Link

Men det ordna seg, jeg sendte inn kortet til rep. og fikk et helt nytt av samme type tilbake. Satte det inn og når jeg kommer inn i Windows oppdager jeg masse blå og gule firkanter spredt tilfeldig rundt på skrivebordet, også kjent som "artifacts". Uansett, tenkte først dette kun var på skrivebordet, så det var ikke noe stort problem, men har nå oppdaget at også i enkelte spill kommer det rare artifacts. Har også ofte veldig lav fps.

Noen som har en løsning, eller må jeg sende inn kortet IGJEN, og vente i 3+ uker på et nytt et....?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan nok hende at du har vært uheldig og fått et "gammelt" lager kort som har akkurat de samme feilene som på det forrige kortet ditt.

Det enkleste du kan gjøre er å teste kortet i annen PC. Skjer det samme der, så er nok det feil på skjermkortet igjen. Hvis du sender det inn, forlang et kort fra en annen fabrikant, eller et XFX skjermkort som IKKE har ligget på lager i lengre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...