Gå til innhold

CPU vifte til Pheno II X6 (500 kr+-)

Lazy-

Anbefalte innlegg

Hei.

Har noen spørsmål angående cpu vifte til en AMD Phenom II X6 1090T Black Edition

Kabinettet den må passe i er Fractal Design Define R3 Black Pearl

Og den må ikke konfrontere med heatsinks eller annet i ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3

Skal prøve å overklokke systemet litt og trenger derfor en vifte som kan holde temperaturen nogenlunde nede. Helst ikke mer enn 500-600kr og det må være fra netshop :)

Har sett på:

Zalman CNPS10X Extreme men vil denne passe i kabinettet og sammen med hovedkortet?

eller

Scythe SCMG-2100 Mugen 2 Rev. B

For jeg regner med: Scythe Shuriken Rev.B ikke er nok til å holde temperaturen nede?

Endret av Fredrikzx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tør jeg spørre hvorfor det må være fra NetShop?

Komplett har denne helgen Corsair A70 på tilbud til 499,-

Hehe, fordi jeg har bestilt bygging fra de :)

Har veldig lyst på Noctua NH-U12P SE2 og ser den skal passe i høyden da kabinettet har plass til kjølere på 170mm, men er litt skeptisk til bredden på denne, for den er veldig brei er den ikke? Kommer den til å være i konflikt med heatsinks på hovedkortet eller vifta bak i kabinettet?

Lenke til kommentar
Har veldig lyst på Noctua NH-U12P SE2 og ser den skal passe i høyden da kabinettet har plass til kjølere på 170mm, men er litt skeptisk til bredden på denne, for den er veldig brei er den ikke? Kommer den til å være i konflikt med heatsinks på hovedkortet eller vifta bak i kabinettet?

Ser ut til å gå bra med tanke på hovedkortet:

http://www.noctua.at/main.php?show=compatibility_gen&products_id=31&lng=en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...