Lazy- Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Hei. Har noen spørsmål angående cpu vifte til en AMD Phenom II X6 1090T Black Edition Kabinettet den må passe i er Fractal Design Define R3 Black Pearl Og den må ikke konfrontere med heatsinks eller annet i ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 Skal prøve å overklokke systemet litt og trenger derfor en vifte som kan holde temperaturen nogenlunde nede. Helst ikke mer enn 500-600kr og det må være fra netshop Har sett på: Zalman CNPS10X Extreme men vil denne passe i kabinettet og sammen med hovedkortet? eller Scythe SCMG-2100 Mugen 2 Rev. B For jeg regner med: Scythe Shuriken Rev.B ikke er nok til å holde temperaturen nede? Endret 11. september 2010 av Fredrikzx Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tør jeg spørre hvorfor det må være fra NetShop? Komplett har denne helgen Corsair A70 på tilbud til 499,- Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Tør jeg spørre hvorfor det må være fra NetShop? Komplett har denne helgen Corsair A70 på tilbud til 499,- Hehe, fordi jeg har bestilt bygging fra de Har veldig lyst på Noctua NH-U12P SE2 og ser den skal passe i høyden da kabinettet har plass til kjølere på 170mm, men er litt skeptisk til bredden på denne, for den er veldig brei er den ikke? Kommer den til å være i konflikt med heatsinks på hovedkortet eller vifta bak i kabinettet? Lenke til kommentar
victor99 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har veldig lyst på Noctua NH-U12P SE2 og ser den skal passe i høyden da kabinettet har plass til kjølere på 170mm, men er litt skeptisk til bredden på denne, for den er veldig brei er den ikke? Kommer den til å være i konflikt med heatsinks på hovedkortet eller vifta bak i kabinettet? Ser ut til å gå bra med tanke på hovedkortet: http://www.noctua.at/main.php?show=compatibility_gen&products_id=31&lng=en Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Okey, da blir det den! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå