MrAno Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 i dalaran / raids har jeg rundt 30 fps. I arena har 200 + fps. Kabinett: Antec Twelve Hundred Big Tower Sort CPU Cooler: Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler PSU: Corsair HX 650W PSU Hovedkort: ASUS P7P55D-E LX, P55, Socket-1156 CPU: Intel Core? i7 Quad Processor i7-870 RAM: Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9 x2 (8 gb) GPU: MSI GeForce GTX 480 1536MB PhysX CUDA HDD #1 : WD VelociRaptor 150GB HDD #2: Western Digital Caviar® GreenPower? 1TB Disk #1 : Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19 Disk #2: Lite-On Blu-Ray Reader IHOS104-37 Skjerm: BenQ 24" LCD G2420HD Dette er ALT av specs! Håper på seriøse svar. Kjører 91 Fps (steady/hele tiden) I Call of Duty: Modern Warfare 2, med alt på fult, vet ikke om dette er bra / dårligt, men ja. vil legge det til. Har prøvd dette: Formatere Rulle tilbake skjermkort driver instlere drivere på nytt ++ Lenke til kommentar
Lazy- Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Dette høres litt rart ut. Tydeligvis noe med hardwaren din og WoW da siden du ikke har problemer i andre programmer. Sjekk gjennom: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=2405449567&sid=1 og se om du finner noe nyttig. Endret 11. september 2010 av Fredrikzx Lenke til kommentar
MrAno Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Vel, skumleste igjenom mye av det, men føler ikke at noe av det kan hjelpe meg? og hardware feil, åssen? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan være at skjermkort ikke får nok strøm når det kreves masse grafisk inne i wow. Bare en teori. Lenke til kommentar
MrAno Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Kan være at skjermkort ikke får nok strøm når det kreves masse grafisk inne i wow. Bare en teori. Vel, ville pcen i det hele tatt fungert? OG etter hva jeg har lest er ikke wow ett GPU spill men mer ett CPU spill. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har selv lest MYE om dette, da jeg selv har vært i samme situasjon. Wow krever mer av ram og cpu enn av skjermkortet, så rask cpu og ram er viktig. Noe som ga meg en god boost var å installere wow på en ssd disk, merket endel forskjell av en så enkel oppgradering. Jeg byttet også skjermkort, fra GTX9800 til HD5750, merket ikke stor forskjell på det, byttet cpu fra 2.6 GHz quadcore til 3.2 GHz quadcore, merket mer forskjell enn bytte av skjermkort. På andre spill som Far Cry, CoD:MW2 mfl ga skjermkortet en god boost, men ikke for WoW. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Wow krever mer av ram og cpu enn av skjermkortet, så rask cpu og ram er viktig. Han har en ganske god prosessor og ram, så det burde ikke være problemet. Lenke til kommentar
MrAno Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har selv lest MYE om dette, da jeg selv har vært i samme situasjon. Wow krever mer av ram og cpu enn av skjermkortet, så rask cpu og ram er viktig. Noe som ga meg en god boost var å installere wow på en ssd disk, merket endel forskjell av en så enkel oppgradering. Jeg byttet også skjermkort, fra GTX9800 til HD5750, merket ikke stor forskjell på det, byttet cpu fra 2.6 GHz quadcore til 3.2 GHz quadcore, merket mer forskjell enn bytte av skjermkort. På andre spill som Far Cry, CoD:MW2 mfl ga skjermkortet en god boost, men ikke for WoW. Leste du bare overskrift? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 har du satt ned shadow effekten? Er skjermen på Fullscreen? hardware curser på? Lenke til kommentar
MrAno Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 har du satt ned shadow effekten? Er skjermen på Fullscreen? hardware curser på? Ja fullscreen. Hardware cursor er på. OG å sette ned shadow effekten fungerte ikke. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Klipp ut WTf, WTD, og Interface mappen fra WoW. Kjør repair. Start WoW, og test hvordan FPS er nå. Alternativ er å skru ned grafikken gradvis og teste. Bruker mer tid på det da, men kan gi resultater. Er det alle eller noen få raiding instancer som gjør at du får lav FPS? Arena i seg selv krever veeeeeeldig lite, og det forklarer ganske godt om du hadde hatt forskjell FPS Dala vs arena map. Jeg vet iallefall at om jeg zoomer helt ut hos Marrowgar, vil jeg få de blå flammene i sikte og jeg vil ha FPS drop som bare rakker. Lenke til kommentar
MrAno Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 har prøvd det de,r og det funkeri kke. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Men i dalaran har alle lav FPS da. Henger sammen med at der er det en del mennesker som løper rundt. Kan også selv teste nå med ATI 5870, er jo ikke så langt unna fra 480GTX, kan poste mitt FPS om et lite øyeblikk. EDIT Fullpakket Dalaran: FPS fra 24-30. og det rareste, jeg opplever ingen "lagg".. EDIT: Slettet alle addons,untatt de fra Blizz, FPS: 27-33 Endret 15. september 2010 av MadRos Lenke til kommentar
MrAno Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Vel, jeg har lav fps i raids også.. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Beste tipset å øke FPS uten å redusere kvaliteten på grafikken er å redusere/fjerne Shadows (skygger). Uansett, vil man oppleve lavere FPS i byer, får ikke gjort så mye det. Lenke til kommentar
MrAno Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 hjalp ikke noe særlig det heller :O Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 30 FPS i Dalaran er bra det, bare nyt spillet du! Lenke til kommentar
MrAno Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 25 fps i raids er ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå