Sk!ppy Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Du klarer det ikke uten å prøve. Lenke til kommentar
Tim91 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Ikke ta lærdom av gratis mafia script. Dette er noen av grunnene: - Rottete kodet Altså du lærer deg ikke å sette opp kodene på en god og lesbar måte. - Dårlig sikkerhet & utdatterte koder Kodene inneholder masse feil. Det er ofte ikke beskyttet mot bla. SQL inj. etc. Samt inneholder endel utdatterte koder fordi det er eldre script. Altså det har blitt publisert nye og forbedret koder og kodemetoder. - Dårlig beskrivelse Mafiaspill som er gratis har endel dumme beskrivelser på variabler etc. som du skjønner lite av grunnet spillene er såppas store. Hadde jeg vært deg å du absolutt ønsker og lære på denne måten, så hadde jeg lastet ned et free script som cute å heller lært derifra. Kan si det er ihvertfall bedre en mafiaspill. Mvh Tim Endret 1. oktober 2010 av Tim91 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Cute?(Søt? eller en webside) hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Tim91 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 cutephp.com Det er et gratis nyhets script med innlogging etc. Masse små ting og jobbe med Lenke til kommentar
Sec_NB Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Darksite: Vil anbefale deg å starte uten design, om du skal hoppe rett på PHP. Mye lettere å programmere om du ikke har mange andre kodesnutter rundt deg, i tillegg til at feilsøking er lettere. Begynn med nyhetsscript, også kanskje kommentarer, bildepublisering i nyhetsscriptet osv osv.. Dette finnes det mange tutorials om på nettet. Lykke til! Lenke til kommentar
Epower Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Vær så snill, ikke bruk Cutenews. Det scriptet har så dårlig kode at det er utrolig at det blir tatt seriøst. Endret 3. oktober 2010 av Epower Lenke til kommentar
Tim91 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Epower: Kanskje det men alt er et bedre allternativ en gratis mafiaspill på nett fra 2001 som er en blanding av Engelsk,tysk og nederlansk xD Lenke til kommentar
Epower Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kanskje det, men søker man litt rundt på Google finner man fort massevis av kode som man kan laste ned og leke seg med, helt gratis. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Aha, takk for tips. har ikke hatt noe om PHP på en stund nå. Fordi jeg er uten PC, Laptoppen min er til reperasjon..Denne jeg bruker nå er lånt. Endret 3. oktober 2010 av Darksite Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Er det mulig? Han spør tross alt ikke, hvordan man lager et mafia spill, eller hvordan man gir opp? Han spør etter et mafia script, ikke noe mere. Hva er da vitsen med å blande seg opp i hva han skal bruke det til, eller om sikkerheten er dårlig. Han spurte kun etter scriptet, ingenting mer. Her er et script, det er ikke norsk tekst. http://www.megaupload.com/?d=8O7H4HW0 Jeg har ikke prøvd det, men du kan finne en haug av andre på: http://scriptmafia.org/ og søke litt Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Hmm..hva er passordet til Zip greia.. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 skjønner ikke hvorfor folk er så glad i PHP! Hvorfor ikke gå for Ruby eller Python? Angående matematikk er dette null verd innenfor webutvikling. Skal du lage din egen C kompilator så ja , da må du kunne din matte , men til scripting?! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Mafia scriptet funka ikke, fikk tak i passet på google. men her er siden: www.mafiarevenge.66ghz.com Funka slettikke på IE, men kjempe dårlig i Firefox. Det gikk ikke ann å logge inn..men registrere seg..lol Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det gikk ikke ann å logge inn..men registrere seg..lol Nå kan jeg egentlig 0 PHP selv, men regner med du må opprette en database hvor brukerene legges til. Så når du logger deg inn, så sjekker den opp mot databasen om brukeren er registrert. Er ikke så ofte man bare kan finne noe på nettet, så forvente at det skal fungere akkurat som om google hadde hosta siden Anbefaler at du leser litt på w3schools.com, der lærer du basic php + hvordan man leser\legger til info fra mysql databaser. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Jo..jo, jeg lagde database..importerte SQL filen..til PHPMYADMIN. Lenke til kommentar
Dryper Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 ja det var det med at koden var dårlig da :/. som sagt så fungerer script som dette mindre bra, enn om du lager det selv. Lenke til kommentar
OIS Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sist eg var innom dette forumet litt oftere skulle PHP forumet brukes for hjelp til koding. De som ville ha ferdige skript ble henvist til Programvare eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå