Gå til innhold

Gratis tekstbasert mafia spill script?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vet at dere tenker, "mafia spill er søppel", "hva er meningen med å spille det dritt spillet?" osv..osv

Men, jeg vil bruke et mafiaspill til privat bruk, venner..osv men uansett er det liten sjangse for at det blir en suksess. Men den største grunnen min er for å lære..fordi da kan jeg skifte farge..tekst..bakgrunn..hover...osv.osv

Kan der være så snille å poste noen downloads link her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok Darksite, må nesten si at du burde bare gi opp. Du kommer nok til å finne et gratis mafiascript, men det er enten på et språk du ikke forstår, eller koden er helt forjævlig og dårlig sikkerhet. Eller en kombinasjon.

Du må lære PHP fra starten av som ALLE andre som har laget et mafiaspill. Du får ikke bare kastet det i hendene dine, mye mindre får du brukt det som du vil. Det kommer veldig ofte med vilkår som sier at du skal ha en link til dem, pluss det er ofte bakhull i systemene, som de kan utnytte for å ta over spillet ditt.

Kan du ikke heller være litt tolmodig å prøve å lære deg php på den ordentlige måten?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja? Også? Du tror at fordi du ble lei av å lese PHP skal noen sitte et annet sted og gi deg det gratis? Hvem skal oppdatere spillet? Hvem skal fikse bugs som dukker opp? Hvem skal tette sikkerhetshull som dukker opp? Han som lagde spillet? Og han skal vel gjøre det gratis og?

Ser du greia? Selv om du er lei av noe, så kan du ikke bare spørre om noen andre har laget et så stort, og omfattende prosjekt for deg.

Lenke til kommentar

Det er godt du er optimistisk Darksite! Stikk innom Amazon og kjøp deg noen bøker om HTML og PHP, eller finn noen gratis på nettet.

Men om du vil lage et stort spill som vil bli stort på nettet så anbefaler jeg å sette deg ned ved tegnebordet og komme på et mindre brukt konsept! :)

Lenke til kommentar

Leste du hva jeg nettopp skrev?

Ja, jeg gjorde det, men jeg blir lei av å si at jeg allerede kan HTML!!!

Gavekort:

mindre kosept? du mener mindre prosjekt? hmm..ok, men må søke lit rundt på google først om hva jeg skal lage.

Men, skal kjøpe inn nye PHP bøker, anbefaler du noen?

Lenke til kommentar

mindre kosept? du mener mindre prosjekt? hmm..ok, men må søke lit rundt på google først om hva jeg skal lage.

Nei! Jeg mener mindre brukt konsept, et spill som ikke er laget flere ganger før, et spill ingen er lei av, et spill som vil gi deg heder og ære, ikke et stempel som mafiakid. :)

Lenke til kommentar

lol Gavekort, Jeg er heller ikke mafiaspill fan, spiller ikke nordicmafia har ikke spilt på 2 år nå. hvorfor jeg da vil ha mafiaspill? Jeg finner ikke noe annet spill jeg kan lage, jeg vil spille med venner, der jeg eier et spill selv :p , Noen ideer?

PS:leter forsatt etter en anbefalt PHP BOK, Kris: Jeg tror boka er litt rotete, liksom noe er plasert i feil rekkefølge.

Skippy: Rolig, du er forsatt favoritten min :)

Lenke til kommentar

Greit, har tenkt litt.

Noen som vet om en webside der det er gratis "websitetemplates" MED Memberlogin. Prøvde å søke på google, fant bare stygge untatt de som var premium.

Poenget med dette er at jeg skal selv koble til login formen ved hjelp av en guide(tutorial på nett)

Lenke til kommentar

Greit, har tenkt litt.

Noen som vet om en webside der det er gratis "websitetemplates" MED Memberlogin. Prøvde å søke på google, fant bare stygge untatt de som var premium.

Poenget med dette er at jeg skal selv koble til login formen ved hjelp av en guide(tutorial på nett)

.. du sier du kan HTML. Da greier du lage en form selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...