Sk!ppy Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hei, Har èn bukse jeg sliter med å finne noe jeg synes passer til, tenkte kanskje en hvit t-shorte + cardigan. Det er en blå, litt stram bukse. Har ikke bilde av buksa, men ganske lik denne. Hva tycks? Har for det meste mest baggy gensere, men har et par cardigans. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg ville lagt den bort og tatt den frem til sommeren igjen. Da ville jeg brukt en enkel v-hals t-skjorte, button down skjorte, eller hvis du bruker det, en pique. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Det er det jeg har til den om sommern, men er greit å ha litt variasjon om vintern og, går nesten bare i joggebukser og olabukser Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 For min del blir den alt for lys til vinter og høst. Hvis du vil ha noen chinos til F/W vil jeg anbefale deg noen jord- og høstfarger. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ja, kanskje det. Får se neste gang jeg er i Oslo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Burgunder er ganske kult hvis det passer til stilen din. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Tror ikke helt det gjør det ER litt slask, og litt soss kan man si? haha, lit avhengig av dagen da. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ville pakket den bort for vinteren, som Thrice allerede har nevnt. Liker du fargen kan du heller kjøpe en mørkere blå farge, eller oppimot navy. Den var i hvertfall altfor lys Lenke til kommentar
idakaroline Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Likte fargen! Hadde nok vært kult med en t-skjorte med v-hals i grått og kanskje en svart cardigan. Hadde vært kult med en hvit t-skjorte også, men jeg personlig er mest glad i grått og svart. Ellers så hadde jeg valgt en t-skjorte med et tøft trykk på og en skjorte som hadde tatt igjen litt av fargen til buksa. Svarte converse hadde gjort antrekket komplett! Ser de andre sier at de ville pakket den bort for vinteren - vinteren er ofte mørk og kjedelig, så derfor syns jeg at det faktisk er kult med noen som går med noe som ikke alle andre går med! Men så klart - det kommer jo an på hva du selv liker og stilen din generelt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 (endret) ^Det der styrker inntrykket mitt om at jenter flest ikke har anelse om hva de snakker om når det kommer til herreklær. Endret 13. september 2010 av fkm 7 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Idag kommer selvfølgelig en kamerat med samme buksa. Han kommer i akkuratt det jeg tenkte selv å ha. Nå blir det uaktuelt å gå med den på en liten stund ivertfall, vil ikke gå i det "alle andre" går i. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Og VIPS! forsvant det mengder av offtopic Hold dere til emnet! Kommentarer til dette tas på PM, ikke i tråden Kristian Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå