Pysj Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Synes du Nokias N8 er stilren og smidig? Ta heller en titt på denne. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har konseptet noe forbindelse til Nokia utover logoen som er satt på bildene? Mao., er dette et offisielt konsept? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nokia+Åpen kildekode=MeeGo på en slik telefon. Det håper jeg i hvert fall, blir skuffet hvis det er Symbian - men Symbian på en Nokia er jo ikke noe nytt, så det hadde ikke vært noe poeng i å mystifisere det. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 "Multiple OS support." Oi.. Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har konseptet noe forbindelse til Nokia utover logoen som er satt på bildene? Mao., er dette et offisielt konsept? Ja. http://conversations.nokia.com/2010/09/07/design-by-community-the-finished-concept/ Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Endelig! Noe fra Nokia som ikke ser grisestygt ut. Håper de ikke ødelegger telefonen ved å lage den tykk som en murstein (slik som de ellers pleier å gjøre). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Grisestygt? Den er jo bare en slankere utgave av N8. Men siden både symbian og meego er nå open source så tror jeg de vil tillate folk å velge selv hvilket av os'ene folk kan bruke. GUI'et skal være så og si likt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 MeeGo GUIet skal vel se en del bedre og være mer moderne enn S^3? Spørs vel om dette blir noe annet enn et konsept.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er du sikker? Trodde det skulle være likt men at det er hva som skjer bak gui'et som er annerledes, f.eks at meego skal kunne kjøre x86-instruksjoner osv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det er en del annerledes i hvert fall. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Var snasen den. Håper det i fremtiden blir flere telefoner som støtter flere OS, slik at man kan velge selv. Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 for mye konsept for å si det sån... nokia må snart begynne å levere varene! Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har konseptet noe forbindelse til Nokia utover logoen som er satt på bildene? Mao., er dette et offisielt konsept? Ja. http://conversations.nokia.com/2010/09/07/design-by-community-the-finished-concept/ Det er såpass ja. Designed by Community har jo vært en ganske stor snakkis i Nokia-forum og diverse det siste året, fint å se resultatet. Jeg tror tanken her er å samle inn ønsker til drømmemobilen, lage et konsept, og så lansere et produkt som ikke er langt unna konseptet innen kort tid (N9). Det ryktes også en tastaturløs utgave av N9, og den vil jo isåfall nesten se prikk lik ut som konseptet. Lenke til kommentar
askilladden Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Nokia+Åpen kildekode=MeeGo på en slik telefon. Det håper jeg i hvert fall, blir skuffet hvis det er Symbian - men Symbian på en Nokia er jo ikke noe nytt, så det hadde ikke vært noe poeng i å mystifisere det. Sist jeg sjekket var vel også Symbian blitt open source. Når man i tillegg får støtte for multiple OS, kan du vel ikke bli skuffet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dette så straks mer interessant ut. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Multiple OS Support - sånn som N900 allerede har. Mulig at Nokia begynner å levere telefoner hvor man kan velge mellom MeeGo og Symbian^4 i butikken? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Lekkert. Men Android er et must. Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 //Grisestygt? Den er jo bare en slankere utgave av N8. Men siden både symbian og meego er nå open source så tror jeg de vil tillate folk å velge selv hvilket av os'ene folk kan bruke. GUI'et skal være så og si likt.// Greit nok, N8 fortjener ikke beskrivelsen "grisestygg", men med sine nærmere 13 mm er den alt for tykk syntes jeg. Det generelle designet på denne konseptmodellen er også mye ryddigere enn N8, noe jeg syntes er finere. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Lekkert. Men Android er et must. Jeg vil heller ha Maemo, Meego eller Bada framfor Android med Dalvik. Ta bort Dalvik, og jeg skal sette opp Android på linje med de tre andre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Bada, fysj. Bloated feature-phone-OS. MeeGo derimot, det hadde gjort seg. (Maemo er jo ved veis ende fra Nokias side.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg