Arcus Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har i lengre tid slitt med å installere et 3com PC Card 3CCFE574BT på en bærbar med Windows NT 4 SP 6. Har lastet ned driverne fra 3 com og fra http://www.pcdrivers.com/network3.htm Men når jeg starter installasjonen , via winsetup feiler den med følgende melding i loggen. Installation Log ##CREATE INSTALLATION DIRECTORY## Create directory = FE574B, under directory = C:Program Files [OK] ##COPY INSTALLATION FILE## A:Win32UN3C574.EX_ -> C:WINNTSystem32UN3C574.EXE [FAIL] (Source file is not found on the installation disk) Hvis jeg prøver å installere manuelt er det også filer som mangler. Har også gjort et forsøk ved å laste ned de manglene filene separat etterhvert som den spør og matet disse inn mauelt.. Men uten hell Så nå etter en ny reinstall , skal jeg prøve på nytt og jeg ville sette pris på tips ( Har 3 slike installasjoner foran meg .).. En annen ting jeg har tenkt på, er at jeg tror når jeg en gang i tiden fikk disse kortene , var driverne fordelt på 2 disketter. Mens den som nå lastes ned fra 3com bare er på en. Erfaringer noen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå